لکسوس ES مدل 2021

لکسوس ES مدل 2021 برای بازار ژاپن معرفی شد

لکسوس ES مدل 2021 برای بازار ژاپن معرفی شد. این خودرو نسبت به نسل قبل خود از لحاظ سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی ارتقا پیدا کرده است.

شرکت ژاپنی لکسوس از مدل ارتقا پیدا کرده سدان لوکس ES در بازار ژاپن پرده برداشت. هرچند ظاهر این خودرو نسبت به قبل تغییرات چندانی نداشته است، اما سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی آن ارتقا پیدا کرده و اکنون قوای محرکه هیبریدی این خودرو از باتری بهتری بهره می‌برد.

مشخصات لکسوس ES مدل 2021

لکسوس ES مدل 2021

این برند ژاپنی برای نسخه ES 300h به جای باتری نیکل-هیدروژن قدیمی از باتری‌های جدید لیتیوم-یون استفاده کرده است که نسبت به گذشته از راندمان بهتری بهره می‌برد. لکسوس ES 300h هم‌اکنون در سیکل ترکیبی WLTC به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت 4.8 لیتر را به همراه دارد. هرچند قدرت و گشتاور آن نسبت به قبل تغییری نکرده است و قوای محرکه 2.5 لیتری هیبریدی قادر به تولید قدرتی برابر با 178 اسب بخار و گشتاور 202 نیوتن‌متر است.

لکسوس ES مدل 2021

از لحاظ ایمنی نیز این خودرو در مدل ES F اسپرت به جای آینه بغل‌های سنتی از دوربین‌های دیجیتالی برخوردار شده است. به واسطه این آینه‌های دیجیتالی روی مانیتور خطوطی به نمایش در می‌آید که راننده به کمک آنها فاصله خود با سایر وسایل نقلیه و موانع را مشاهده خواهد کرد.

لکسوس ES مدل 2021

تمامی مدل‌های لکسوس ES مدل 2021 در کنار ارتقای سیستم دوربین دید عقب به ترمز پارک و سیستم پایش نقاط کور استاندارد مجهز شده‌اند. صفحه نمایش 12.3 اینچی این خودرو نیز به‌روز شده و هم‌اکنون قادر است از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی کند. علاوه بر این فضای محفظه شارژ بی سیم گوشی های هوشمند در کنسول مرکزی نیز بیشتر شده است. این سدان لوکس با قیمت پایه 56 هزار و 800 دلار در ژاپن به فروش می‌رسد.