تست مقاومت آیپد پرو 2020

تماشا کنید: تست مقاومت آیپد پرو 2020 در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر

آیپد پرو جدید به پردازنده قدرتمندتر و دوربین بیشتری مجهز شده است. در ادامه، ویدیوی تست مقاومت آیپد پرو 2020 در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر را مشاهده می‌کنید.

چندی پیش شرکت اپل از نسل جدید تبلت پرچمدار خود یعنی آیپد پرو 2020 در ابعاد 11 و 12.9 اینچ رونمایی کرد. این تبلت به پردازنده قدرتمندتر و دوربین‌های بیشتری نسبت به نسل قبلی مجهز شده است. همچنین نسخه 2020 آیپد پرو از اسکنر لیزر سه بعدی Lidar بهره می‌برد. این اسکنر در کنار دوربین اصلی تبلت به سنجش عمق میدان صحنه‌ها کمک می‌کند. در پشت این تبلت جدید، چینش دوربینی شبیه به آیفون 11 پرو مکس را مشاهده می‌کنیم و دوربین فوق عریض به آن اضافه شده است.

آیپد پرو 2020 دارای پردازنده قدرتمند A12Z Bionic است و از قدرت پردازشی بسیار بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی برخوردار خواهد بود. همچنین یکی از لوازم جانبی عرضه شده برای این تبلت، کیبورد قابل حملی موسوم به مجیک کیبورد است که با اتصال تبلت به آن، شما می‌توانید مانند یک لپ تاپ قدرتمند از این گجت جذاب استفاده کنید.

اکنون در این ویدیو می‌خواهیم تست مقاومت آیپد پرو 2020 و مجیک کیبورد آن را ببینیم. در این ویدیو که در ادامه در گجت تی وی مشاهده می‌کنید، مقاومت تبلت و مجیک کیبورد در برابر خط و خش سنجیده شده و سپس آزمایش‌های دیگری برای تشخیص میزان مقاومت آن انجام شده است.

ویدیوی تست مقاومت آیپد پرو 2020