نسخه آزمایشی واچ او اس 7

نسخه آزمایشی واچ او اس 7 با نظارت بر خواب و ورزش‌های جدید منتشر شد

نسخه آزمایشی واچ او اس 7 – WatchOS 7 با امکاناتی تازه همچون نظارت بر خواب در دسترس عموم کاربران اپل واچ سری 3 به بعد قرار گرفت.

روز دوشنبه اپل نخستین نسخه آزمایشی واچ او اس 7 را برای کاربران اپل واچ سری 3 به بعد منتشر کرد. اگرچه اپل سال‌هاست برنامه آزمایشی واچ او اس را دنبال می‌کند، اما این بار اپل آن را به جز توسعه دهندگان،‌ در اختیار عموم کاربران نیز قرار داده است. این یعنی حتماً لازم نیست شما یک توسعه دهنده باشید تا بتوانید نسخه بعدی واچ او اس را دانلود و آزمایش کنید.

از بزرگ‌ترین تغییراتی که در این نسخه اعمال شده می‌توان به اضافه شدن ویژگی نظارت بر خواب، بهبود مسیریابی مسیرهای مخصوص دوچرخه، امکانات سفارشی‌سازی بیشتر فیس واچ شامل سازگاری با شورتکات‌های سیری، یک تایمر مخصوص شستن صحیح دست و حالت‌های ورزشی جدید اشاره کرد.

اپل واچ در حالی سال‌ها پرفروش‌ترین گجت پوشیدنی در جهان بوده است که همواره از فقدان یک ردیاب خواب به صورت پیشفرض رنج برده است. اپلیکیشن Sleep اکنون می‌تواند به صورت خودکار روی خواب شما نظارت داشته باشد. یک تب جدید نیز برای همین موضوع به اپلیکیشن Health اپل اضافه شده است. حالت Dancing یا رقصیدن نیز یکی دیگر از حالت‌هاییست که به عنوان یک ورزش تناسب اندام به اپل واچ افزوده شده است.

هم اکنون می‌توانند کاربران اپل واچ فیس واچ‌های سفارشی خود را به اشتراک بگذارند یا فیس واچ دیگر کاربران را دانلود کنند. نسخه نهایی WatchOS 7 به زودی برای اپل واچ سری 3 به بعد منتشر خواهد شد.