فری باندز 3 با شارژر سیمی

هندزفری هواوی فری بادز 3 با شارژر سیمی وارد بازار شد

هندزفری شرکت هواوی، فری بادز 3 با شارژر سیمی – Freebuds 3 Wired Charging با قیمت کمتری نسبت به نسخه شارژر بی‌سیم آن روانه بازار شد.

چندی پیش بود که هواوی بصورت رسمی از هندزفری‌های سری جدید خود رونمایی کرد. هندزفری‌های فری بادز 3 که برای این غول ساخت گوشی و ابزارهای هوشمند همراه با موفقیت بود. در سری اول این هندزفری‌ها تنها امکان شارژ هندزفری از طریق شارژر بی‌سیم ممکن شده بود. اما حالا با گذشت چند ماه، این شرکت نسخه‌ای جدید از این محصول را روانه بازار کرده است. محصولی که حالا با قیمتی پایین‌تر روانه بازار شده و شارژر آن سیم‌دار است.

هواوی فری باندز 3 با شارژر سیمی

فری بادز 3 با شارژر سیمی چه فرقی با نسخه شارژر بی‌سیمی آن دارد؟

این محصول با قیمتی معادل 129 دلار برای فروش در بازار عرضه شده است. این در حالی است که نسخه دیگر این هندزفری، یعنی فری باندز 3 با شارژر بی‌سیم با مبلغی معادل 172 دلار در بازار به فروش می‌رود. تفاوت این دو محصول صرفا در شارژر خلاصه نمی‌شود. نسخه شارژر سیمی این هندزفری تنها در یک رنگ در بازار وجود داشته و خبر از تنوع ظاهری در آن وجود ندارد. همچنین زمانی که شما نسخه ارزان قیمت این هندزفری را خریداری کنید، دیگر نمی‌توانید آن را با آداپتور بی‌سیم شارژ نمایید.

شرکت هواوی همواره یکی از پیشروان نوآوری در فناوری بوده و حالا در این محصول که چند ماهی است از عرضه آن گدشته، باز هم شاهد نوآوری‌هایی هستیم. کیفیت فری بادز 3 در مدل های مختلف بسیار عالی بوده و شما با یکی از بهترین هندزفری‌های حال حاضر دنیا روبرو خواهید شد.

فری باندز 3 با شارژر سیمی

این محصول مثل نسخه هندزفری با شارژر بی‌سیم آن از تراشه Kirin A1 استفاده کرده است. از طرفی تکنولوژی ساخت این هندزفری بگونه‌ای است که شما با کاهش نویز روبرو خواهید شد. عمر باتری این هندزفری با یک‌بار شارژ کامل معادل 4 ساعت است. همچنین هندزفری هواوی فری بادز 3 اولین هندزفری بی‌سیمی است که از تکنولوژی بلوتوث 5.1 در جهان استفاده کرده است. به گفته خود سازندگان هواوی، این محصول از ایرپاد نیز عملکرد بهتری را به جای خواهد گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه