چری تیگو 8 جدید

چری تیگو 8 جدید توسط مدیران خودرو به بازار ایران عرضه خواهد شد+مشخصات فنی

مدیران خودرو ، نماینده رسمی محصولات Chery در ایران قصد دارد چری تیگو 8 جدید را تولید و به بازار ایران عرضه کند. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

بر اساس جزئیاتی که از محصول جدید مدیران خودرو در وبسایت رسمی آن منتشر شده است، این خودروساز قصد دارد کراس اوور بزرگی را تولید و به بازار عرضه کند. شواهد حاکی از آن است که مدیران خودرو به دنبال مونتاژ نسخه جدیدی از چری تیگو 8 است. این در حالی است که تا به امروز مدل فیس لیفت چری تیگو 8 هنوز به صورت رسمی در بازارهای جهانی عرضه نشده است و خبرگزاری‌های حوزه خودرو فقط تصاویر جاسوسی آن را منتشر کرده‌اند.

البته با توجه به این که صنعت خودرو ایران در شرایط تحریم قرار دارد و همچنین مدیران خودرو اخیرا از عدم امکان انجام تعهدات به موقع خبر داده است، احتمال دارد چری تیگو 8 با نام ام وی ام یا با نامی متفاوت روانه بازار شود.

مشخصات چری تیگو 8 جدید

چری تیگو 8 جدید

طبق اطلاعات منتشر شده، چری تیگو 8 مدیران خودرو از یک موتور 2 لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور نیز توسط گیربکس CVT با قابلیت تعویض دنده مصنوعی 9 سرعت به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. اخیرا نیز مدل‌هایی از کراس اوور چینی چری تیگو 8 برای انجام آزمایش به بازار ایران وارد شد که برخی از خبرگزاری‌ها در خصوص آن مشخصاتی را اعلام کردند.

ویژگی‌های احتمالی تیگو 8 جدید

چری تیگو 8 جدید

از مشخصات احتمالی تیگو 8 جدید می‌توان به صندلی راننده برقی و شش حالته، دوربین 360 درجه، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سه ردیف صندلی و هفت نفره، نمایشگر لمسی 10.2 اینچی، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، در صندوق برقی، صفحه اطلاعات خودرو دیجیتال، چرخش و تنظیم خودکار زاویه نور چراغ‌های جلو، چرخش و تنظیم خودکار زاویه نور چراغ‌های جلو، قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور پارک جلو و عقب، دریچه تهویه ردیف عقب و فرمان کمکی برقی اشاره کرد.

چری تیگو 8 جدید

امکاناتی چون 6 کیسه هوای ده نقطه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، استارت دکمه‌ای، سنسور نور، سقف پانورامیک، ترمز پارک برقی، تریم داخلی چرم، کروز کنترل، تنظیم حالت رانندگی، کامپیوتر سفر، اتوهلد، سنسور دما و باد لاستیک آنلاین به عنوان سایر ویژگی‌های این کراس اوور چینی محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. طراحی داشبورد در قسمت شاگرد خیلی ساده است اما طراحی کنسول بسیار زیبا است

  2. ماشین خوبی هستش و موتور قوی داره

    کلا چری و جک و برلیانس تو ایران ماشین های بسیار خوبی هستند

    چین داره بازار خودرو جهان سوم رو از چنگ کره و ژاپن و اروپا درمیاره

    شرکت رنو که فرانسوی هستش چه گلی زده به خودروسازی ایران!؟

    با سپاس

  3. واقعا جای تبریک داره، حالا کاری به نواقص نداریم و پیش داوری نمیکنم چون خودروی چینی نداشتم و تجربه ای هم ندارم. ولی باید آفرین گفت که به این سابقه کم پیشرفت خوبی داشتن ولی ما اوج هنرمون تیبا، ساینا ، کوئیک و …. بوده. یادآوری کنم که خودروسازی کره با سابقه 40 ساله همپای خودروهای روز حرکت میکنه.

  4. چری شرکتی فوق العاده خوبیه که ماشین هایی عالی میزنه از هر لحاظ حساب کنی عالین به هیچ وجه موتور ضعیفی ندارند تیگو ۸ هم ۱۷۰ اسب بخار قدرت موتور داره که برای قیمت حدودی ۵۰۰ ملیون عالیه الان النترا صفر ۶۰۰ ملیونه که موتور حدودا ۱۵۰ اسب بخاره داره

  5. خداییش هر کسی 550 میلیون ب این جنازه بی ریخت پول بده بخدا خیلی عقلش کمه 400 میلیون مزدا 3 بخر بخدا هزار می ارزه ب این یا 300 میلیون پژو 2008 بخر، یا النترا، یا سراتو نیو 2018، یا اپتیما، میشه بخری با این پول، من نمیدونم رو چه حسابی 550 میلیون پول این ماشین هس من شخصا بخدا 200 میلیون هم نمیدم ب این ماشین، یا علی.

  6. سلام به نظر من این ماشین با همون ۴۵۰ میلیون هم نسبت به قیمتهای نجومی بازار ارزش خرید داره چون طراحی به روز و ابشنهای خوبی داره ولی بزرگترین مشکلش موتور ظعیف هست که امیدوارم حداقل ۲۰۰۰سی سی رو وارد بازار کنن

  7. 450 – 500؟؟؟؟؟؟یه ماشین 1.5 لیتری فقط دفرانسیل جلو کسیکه اینهمه پول بده به اینا به سلامت عقلش باید شک کرد…..فقط یه سرچ توی باما با این قیمتها ببینین چیا میدن بدون افت قیمت و بازار خوب……!!!!!

  8. ملت حاضرن برن یه سانتافه ترکیده شیش مدل پایینتر که بوی گند میده بخرن ولی همین خودرو چینی با همان امکانات و به روز تر و صفر کیلومتر رو نخرن، جالبه، البته ایرانیها حق دارن، چون تو کشورهای مدرن سوار شدن خودرو بیشتر از پنج سال یا کمی بالاتر افت داره، فقط تو ایرانه که یه فرقون رو چهار صد سال سوار میشیم، شما اگه بیست هزار دلار که حقوق شیش ماه یه اروپایی بدی این ماشین رو بخری و پنج سال سوارش بشی و بعد با نصف قس یمت ردش کنی به صرفه تره هم به لحاظ هزینه های بیمه و لوازم یدکی و چیزای دیگه، و اثلا توجیه نداره بری یه ماشین ترکیده برند بخری و هزینه بیمه بیشتر و لوازم یدکی بیشتر رو بدی