سرویس آذرخش های وب

با استفاده از سرویس آذرخش های وب یا نسل جدید اینترنت پرسرعت به جمع حرفه‌ای‌‌ها اضافه شوید

با آغاز پاندمی کرونا و خانه نشین شدن کل جهان به دلیل رعایت فاصله اجتماعی، همه مردم مجبور شده‌اند برای حفظ کار و ادامه حیات به اینترنت پر سرعت روی بیاورند.

همین اتفاق موجب شده که سرعت اینترنت به مسئله مهمی برای کاربرانی که به دنبال بهترین اینترنت موجود هستند، تبدیل شود. خرید بسته های اینترنت موبایل دیگر به صرفه نیست و اینترنت ADSL هم جوابگو مصرف بهینه کاربران نیست چرا که با یک تست سرعت اینترنت رایگان می‌توان به عمق فاجعه پی برد! در این بین شرکت های وب با استفاده از بستر فیبر نوری تا منزل یا FTTH یا Fiber to the Home موفق شده سرویس آذرخشِ های وب را عرضه کرده و به نوعی کیفیت قابل قبول اینترنت برای حرفه‌ای‌ها را فراهم کند.

اگر با نگاه جزئی نگر به مدل اینترنت مصرفی کاربران ایرانی نگاه کنیم می‌بینیم که با بیشتر شدن میزان استفاده اینترنت در زندگی روزمره، حجم اینترنت مصرفی کاربران به شدت بالا رفته و همین اتفاق کم کم موجب پیش آمدن مشکلاتی شده و نقص‌‌های سرویس‌ های اینترنت 2+ ADSL بسیار بیشتر از قبل خود را نشان می‌دهند. مشکلاتی نظیر:

  • کندی سرعت اینترنت
  • سرعت پایین دانلود و سرعت پایین‌تر آپلود
  • وجود lag در بازی های آنلاین و نارضایتی از پینگ بالای اینترنت در هنگام بازی های آنلاین
  • کیفیت پایین تماس‌های صوتی و ویدیویی در پیام‌رسان‌هایی مثل واتساپ و اسکایپ و مشکلات در کلاس ‌های آنلاین

باید توجه داشت که مشترکین سرویس‌های دیگر، از یک پهنای باند محدود کمک می‌گیرند و با بیشتر شدن تصاعدی فعالیت کاربران، سرعت اینترنت به شدت کم می‌شود و آنها دیگر نمی‌توانند سرعت آپلود یا دانلود مناسبی داشته باشند. این اتفاق به شدت هنگام تماشای آنلاین فیلم و ویدیو یا استریم آنلاین قابل دیدن است.

تاخیر، latency یا lag هم همگی از جمله کلمات آشنا و اعصاب خرد کنی به شمار می‌روند که تمامی گیمرهای حرفه‌ای اینترنت در ایران با آنها آشنا هستند. این اتفاق به شدت زندگی گیمر‌ها، فعالان بازار بورس و مدرسین یا دانش‌پژوهان کلاس‌های آنلاین را دچار بحران کرده چرا که این کاربران احتیاج دارند که تغییرات لحظه‌ای را ببینند حال چه حرکت دشمن در گیم یا نکات آموزگار در کلاس درس باشد یا افزایش یا کاهش ناگهانی خرید و فروش یک سهام. بنابراین بهره بردن از اینترنتی که کمترین Lag را داشته باشد در اولویت اول این دسته از کاربران حرفه‌ای است.

مهم‌ترین نکته مثبت سرویس آذرخش های وب

سرویس جدید آذرخش های وب از بستر ارتباطی FTTH یا Fiber to the Home استفاده می‌کند و در واقع برای فراهم کردن سرویس اینترنت از فیبر نوری تا منزل بهره می‌برد. که بدون وابستگی به مخابرات (به دلیل زمان‌بر بودن فعال شدن سرویس)، سرویس‌های باکیفیتی را در کمترین زمان در اختیار مشتریان ‌های وب قرار می‌دهد.

بنابراین بازه زمانی نصب سرویس آذرخش ‌های وب بسیار کمتر از دیگر سرویس‌های اینترنت خواهد بود و کاربر حرفه‌ای اینترنت قادر است بدون نگرانی از بهترین سرویس موجود استفاده کند. این درحالی است که مدت زمان اتصال سرویس‌های اینترنت وابسته به شرکت مخابرات، بسیار طولانی است.

ویژگی های سرویس آذرخش های وب:

  • سرعت دانلود 50 مگابیت بر ثانیه
  • سرعت آپلود 25 مگابیت بر ثانیه
  • بالاترین کیفیت در تماس‌‌های صوتی و ویدیویی در پیام رسان‌‌هایی مثل واتساپ و اسکایپ و کلیه کلاس‌‌های آنلاین
  • و کیفیت عالی تصویر و حداقل lag در بازی‌های آنلاین

اگر جزو آن دسته کاربرانی به حساب می‌آیید که طی روز از اینترنت استفاده زیادی دارید و به سرعت اینترنت بالا برای انجام کارهای روزانه و ارتباط با دیگران نیازمندید، پیشنهاد می‌کنیم هر چه سریع‌تر جهت سفارش این سرویس با تلفن سراسری 1565 تماس بگیرید تا پس از مشاوره تلفنی قادر باشید با استفاده از سرویس آذرخش های وب یا نسل جدید اینترنت پرسرعت به جمع حرفه‌ای‌‌ها اضافه شوید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.