نت بوک تمام صفحه هواوی - Huawei

تاریخ رونمایی از لپ تاپ تمام صفحه هواوی مشخص شد

تاریخ رونمایی از لپ تاپ تمام صفحه هواوی برای هفته آینده همراه با یک لپ تاپ اقتصادی جدید از شرکت آنر مشخص شد.

ساخت گوشی‌های هوشمند همان چیزی است که اکثر مردم جهان از شرکت هواوی به یاد خواهند آورد؛ اما آیا می‌دانستید که این شرکت، علاوه بر ساخت و توسعه فناوری 5G و یا حتی سیستم هوشمند برای ماشین‌ها، در ساخت لپ‌تاپ‌های قدرتمند و حیرت‌انگیز نیز توانایی‌هایی دارد؟

لپ تاپ تمام صفحه هواوی

لپ تاپ اقتصادی آنر - Honor

طبق گزارشات، هفته آینده و در تاریخ ۲۹ مرداد (۱۹ آگوست)، یکی از باریک‌ترین نوت بوک های ساخت شرکت هواوی رونمایی خواهد شد که تصویری تقریبا بدون حاشیه داشته و از کیفیت 3K پشتیبانی خواهد کرد. دقت کنید که منظور از تصویر بدون حاشیه، همان تمام صفحه بودن یا به عبارتی فاصله بسیار کم بین نمایشگر و بدنه لپ تاپ بوده و این محصول جدید، این فاصله را به کمترین میزان ممکن، طبق فناوری فعلی شرکت هواوی رسانده تا انقلابی را در ساخت چنین محصولاتی ایجاد کرده باشد.

علاوه بر این، همچنین اعلام شده که به زودی، یک لپ تاپ اقتصادی و ارزان قیمت، توسط شرکت آنر معرفی خواهد شد. نام این محصول جدید که مخصوص دانش آموزان و کارمندان بوده، Magic Book SE خواهد بود. البته این محصول برای آینده نزدیک برنامه ریزی شده و در تاریخ ذکر شده معرفی نخواهد شد.

در نظر داشته باشید که این خبر از هواوی و پیشرفت‌های آن در زمینه ساخت لپ تاپ، چندان هم دور از ذهن نیست؛ با توجه به ناتوانی این شرکت در تهیه قطعات لازم برای ساخت گوشی‌های هوشمند (به علت تحریم‌های اعمال شده توسط دولت آمریکا)، در آینده باید منتظر گرایش بیشتر این شرکت به تولید محصولاتی از دسته لپ تاپ و تلویزیون‌های هوشمند باشیم. برای نجات از تحریم‌ها، پروژه جدید این شرکت با نام Nanniwan به همین منظور برنامه ریزی شده که به زودی جزئیات بیشتری از آن معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بهترین جا برای خرید حضوری لپتاپ طوری که تیغ نزن آدمو اونم بخاطر فروشگاه های زیاد از یه برند، مجتمع پایتخته، با این حال قیمت رو سایت مقداد پایین تر بود، جالبه خیلی ، بازم معرفت سایتای این مدلی گرم که گرون نکردن محصولاتشون رو

  2. گوشی های هواوی خیلی خوبه حتما لپ تابشم عالیه

  3. هواوی مگه تحریم نشد😕