بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite تا سال 2021 به تعویق افتاد

بازی Halo Infinite – هیلو اینفینیت که قرار بود همزمان با عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس منتشر شود، تا سال 2021 تاخیر خورد.

بازی Halo Infinite به دلیل چالش‌های تولید و همچنین تاخیر در توسعه به دلیل شیوع کرونا ویروس، با تاخیر چند ماهه عرضه خواهد شد.

بازی Halo Infinite تا سال 2021 تاخیر خورد

پس از نمایش نه چندان دلچسب این بازی در رویداد اخیر ایکس باکس، حالا استودیوی 343 اینداستریز (343Industries) رسما اعلام کرده که هیلو اینفینیت از عناوین لانچ کنسول ایکس باکس سری ایکس در فصل تعطیلات نخواهد بود و در سال 2021 منتشر می‌شود. رئیس استودیو، کریس لی (Chris Lee) علت اصلی این تاخیر را اطمینان حاصل کردن تیم سازنده از کیفیت نهایی بازی بیان کرده است.

تریلر گیم پلی بازی که مدتی قبل منتشر شد، مورد انتقاد طرفداران قرار گرفت و آن‌ها از گرافیک ضعیف و نسبتا قدیمی بازی انتقاد داشتند. شرکت سازنده در ادامه اعلام کرد که این یک نسخه اولیه بوده و نشان دهنده گرافیک اصلی بازی، حداقل بر روی رایانه‌های شخصی نیست. با این حال به نظر می‌رسید که واقعیت چیز دیگری است و این بازی به یک به روز رسانی گرافیکی نیاز دارد.

یکی دیگر از دلایل به تعویق افتادن بازی، مشکلات توسعه بازی در دوران کرونا بود که به کندی پیش می‌رفت و تیم سازنده از برنامه ریزی‌هایی که داشت، عقب افتاد. رئیس استودیوی 343 اینداستریز اضافه کرد که می‌داند این اتفاق ناامید کننده است اما از طرفداران خواست فرصت بیشتری به آن‌ها بدهند تا اثری در حد و اندازه مجموعه هیلو تولید شود.

بازی Halo Infinite

این تاخیر شاید باعث ناراحتی طرفداران شده باشد اما در مجموع اتفاق خوبی است. اینکه سازندگان از وضعیت نه چندان خوب بازی آگاه هستند و می‌خواهند آن را بهبود ببخشند، نشان می‌دهد که آن‌ها به میراث هیلو و طرفداران پرشمار این مجموعه اهمیت می‌دهند و می‌خواهند یک اثر درخشان تولید کنند. در طول این سال‌ها، عناوین زیادی بوده‌اند که با وجود نقص، مشکل و باگ به بازار آمده و استودیوی تولید کننده هیچ اهمیتی به این مسئله نداده است. بازی دوستان ترجیح می‌دهند که یک اثر دیرتر بیاید اما کامل باشد تا با یک بازی پر از اشکال رو به رو شوند که باید تا ماه‌ها برای آن آپدیت‌های مختلف منتشر شود تا کمی شکل و فرم درست بگیرد.

بازی Halo Infinite که یکی از پرخرج‌ترین عناوین تاریخ شرکت مایکروسافت به حساب می‌آید، هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما در سال 2021 منتشر خواهد شد. بخش آنلاین چند نفره این بازی، رایگان است و با نرخ 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.