گلکسی زد فولد 2

جعبه گشایی گلکسی زد فولد 2 توسط اعضای گروه BTS

پس از انتشار یک ویدوی هندزآن، حالا جعبه گشایی سامسونگ گلکسی زد فولد 2 – Galaxy Z Fold 2 با حضور اعضای گروه موسیقی BTS انجام شده است.

سامسونگ در مراسم آنپکد علاوه بر گوشی های خانواده گلکسی نوت 20 و لوازم جانبی، گوشی منعطف جدید خود را هم معرفی کرد. البته رونمایی از گلکسی زد فولد 2 فقط در قالب یک تیزر ویدیویی بود و معرفی کامل آن به تاریخ 11 شهریور (اول سپتامبر) موکول شد.

چنین تیزرهایی معمولا ادیت شده هستند و تصویر دقیقی از محصولات ارائه نمی‌دهند. اما «بن گسکین» در افشاگری اخیر خود، ویدیوی هندزآن این گوشی منعطف را به اشتراک گذاشت؛ و بله، چین خوردگی وسط صفحه نمایش هم در آن کاملا پیدا بود.

حالا خود سامسونگ در همکاری با گروه کی-پاپ BTS اقدام به جعبه گشایی گلکسی زد ‌فولد 2 کرده؛ این در واقع نخستین ویدیوی رسمی است که گوشی را در حال کار نشان می‌دهد. در این کلیپ می‌توانیم رنگ برنزی و دو نمایشگر بزرگ داخلی و خارجی دستگاه را ببینیم. صدای خوشایند کلیک مانندی را نیز هنگام بستن گوشی می‌شنویم.

از روی مشخصات فنی و ویدیوهای منتشر شده، به نظر می‌رسد این موبایل منعطف حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. البته استقبال مشتریان از این محصول، در گرو قیمت‌گذاری سامسونگ خواهد بود. کمپانی کره‌ای هنوز رقمی را اعلام نکرده است؛ اما قیمت آن باید بیشتر از مدل اورجینال گلکسی فولد باشد.

جعبه گشایی گلکسی زد فولد 2 توسط بی تی اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*