Huawei Mate X2 هواوی میت X2

نخستین رندرهای گوشی منعطف هواوی میت X2 منتشر شد

اولین رندرهای گوشی منعطف هواوی میت X2 توسط یک منبع معتبر منتشر شد. Huawei Mate X2 تغییرات محسوسی نسبت به نسل اول خود خواهد داشت.

در فوریه گذشته، ویدیویی در اینترنت پخش شد که طرح مفهومی اولیه سه بعدی آینده‌ی گوشی هواوی میت X2 را به نمایش می‌گذاشت. اکنون، یکی از افشاگران مطرح حوزه‌ی فناوری به نام راس یانگ (Ross Young)، اطلاعاتی را در مورد ویژگی‌های این گوشی ارائه کرده است. وی می‌گوید ویدیویی که منتشر شد، طراحی دقیق گوشی، اندازه نمایشگر و موارد دیگری نظیر یک قلم هوشمند که در داخل خود دیوایس قرار می‌گیرد و همچنین یک نمایشگر اکسترنال کوچک برای نمایش وضعیت و نوتیفیکیشن‌ها را نشان می‌دهد. وی می‌گوید وظیفه‌ی تولید پنل نمایشگر منعطف دومین نسل گوشی هواوی میت ایکس را دو شرکت سامسونگ و BOE بر عهده دارند.

Huawei Mate X2 هواوی میت X2

این افشاگر می‌گوید هواوی در طراحی گوشی‌های منعطف سری میت ایکس خودش تجدیدنظر خواهد کرد و هواوی میت ایکس 2 از یک نمایشگر تاشو به سمت داخل،‌ همانند آنچه در گلکسی فولد سامسونگ شاهد بودیم، بهره می‌گیرد.

هواوی میت X2

علیرغم تحریم از سوی ایالات متحده، انتظار می‌رود هواوی گوشی‌های پرچمدار جدید خودش را در نیمه دوم سال 2020 معرفی کند که گوشی هواوی میت X2 نیز جزو آن‌هاست.

ماژول دوربین دقیقاً در قسمت کناری بدنه‌ی آن حضور دارد که البته این بخش مختص دوربین طراحی نشده است، بلکه قلم هوشمند هواوی نیز در زیر آن جای می‌گیرد. در زیر ماژول دوربین نیز یک نمایشگر ثانویه باریک به چشم می‌خورد که می‌تواند زمان، وضعیت آب و هوا و نوتیفیکیشن‌ها را به نمایش بگذارد.

ناگفته نماند کمپانی هواوی در فوریه گذشته از نسخه بازطراحی شده گوشی منعطف خود با نام هواوی میت ایکس اس رونمایی کرده بود. حال به دنبال عرضه نسخه کاملاً جدیدی از این گوشی با نام Huawei Mate X2 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*