مایکروسافت Surface Duo - سرفیس دوئو

قیمت، ویژگی‌ها و برخی مشخصات فنی گوشی مایکروسافت Surface Duo لو رفت

مشخصات فنی گوشی مایکروسافت Surface Duo – سرفیس دوئو همراه با قیمت، برخی لوازم جانبی و چند عکس از بدنه و طراحی این موبایل تاشو، لو رفت.

بازگشت مایکروسافت به سمت گوشی‌های هوشمند، چیزی بود که سال گذشته توسط این شرکت با اعلام ساخت یک گوشی جدید به نام Surface Duo شروع شد؛ اما اینبار، با این تفاوت که به جای ویندوز ۱۰، اندروید ۱۰ همراه با برنامه گوگل پلی در این اسمارت فون جایگزین خواهند شد.

با این وجود، محصول جدید مایکروسافت قابلیت‌هایی دارد که ممکن است با جلب رضایت کاربران، این شرکت را به جریان رقابت با سایر سازندگان بازگرداند.

مشخصات فنی گوشی مایکروسافت Surface Duo

مشمایکروسافت Surface Duo - سرفیس دوئو

اسمارت فون جدید و دو صفحه‌ای تاشو مایکروسافت، پردازنده قدرتمند Snapdragon 855 را دارد که در گوشی قدرتمندی همچون Galaxy S10 نیز استفاده شده بود. همچنین ۶ گیگابایت فضای رم، در کنار حافظه ۶۴، ۱۲۸ و یا ۲۵۶ گیگابایتی می‌تواند تا حد مناسبی قدرت کافی برای اجرای برنامه‌ها در دو صفحه به صورت همزمان و پشتیبانی از شبکه LTE را فراهم کند.

گوشی Surface Duo مایکروسافت

حاشیه دور صفحه، در قسمت عمودی سرفیس دوئو بسیار پهن و اضافه بوده و هرکدام از نمایشگرهای این گوشی، ۵.۶۵ اینچ خواهند بود. دو صفحه توسط یک قطعه فلزی به یکدیگر متصل هستند و به نظر می‌رسد که تنها یکی از صفحه‌ها قابلیت اجرای برنامه اصلی را خواهد داشت؛ البته پیش‌بینی می‌شود که وجود دو صفحه مجزا، باعث شود تا قابلیت اجرای دو برنامه همزمان (یا همان Split Screen در سایر دستگاه‌ها) برای این گوشی بسیار راحت و جالب‌تر باشد. به علاوه، قلم هوشمند و هندزفری بی‌سیم (Surface Buds) این گوشی نیز با وجود در دسترس نبودن اطلاعات کافی درباره آن، جالب به نظر می‌رسد.

همچنین دوربین ۱۱ مگاپیکسلی نصب شده بر روی این گوشی، با چرخش صفحه هردو قابلیت گرفتن سلفی و عکس‌های عادی را خواهد داشت. علاوه بر آن، باتری Surface Duo طبق اطلاعات لو رفته، ۳,۴۶۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود؛ درحالی که هنوز، اطلاعات کافی از ظرفیت توانایی آن در دسترس نیست.

قیمت و تاریخ عرضه مایکروسافت Surface Duo

مایکروسافت Surface Duo - سرفیس دوئو

تاریخ عرضه مایکروسافت سرفیس دوئو در سال گذشته، سه ماهه چهارم سال میلادی ۲۰۲۰ (آبان، آذر و دی) اعلام شده بود؛ اما با این وجود، گزارشات اخیر نشان می‌دهند که به احتمال زیاد، در تاریخ ۳ شهریور (۲۴ آگوست) اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از این محصول جدید، منتشر خواهد شد.

همچنین درباره کشورهای مدنظر برای عرضه، در حال حاضر فقط آمریکا گزینه تایید شده شرکت مایکروسافت بوده و در آینده اطلاعات دقیق‌تری از آن در دسترس قرار خواهند گرفت. به علاوه، قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی، ۱,۴۰۰ دلار (در آمریکا) است که چندان هم منطقی به نظر نمی‌رسد؛ جالب است بدانید که قیمت گوشی سامسونگ Galaxy Fold Z حدود ۲۰ دلار از این اسمارت فون ارزان‌تر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*