مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ ردمی جی

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ ردمی جی اعلام شد

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ ردمی جی – Redmi G اعلام شد تا نگاه دقیق‌تری را به سخت افزار این سیستم قدرتمند گیمینگ داشته باشیم.

لپ تاپ‌های گیمینگ، گزینه‌هایی هستند که امروزه با توجه به پیشرفت بازی‌های رایانه‌ای، می‌توانند انتخاب مناسب برای بازیکنانی باشند که قصد همراه داشتن جعبه مخصوص بازی خود را دارند. اما با این وجود، برای خرید چنین لپ تاپی، باید کاملا حساب شده عمل کرد. هنگامی که قصد اجرای بازی در رایانه شخصی و یا لپ تاپ را دارید، دیگر نمی‌توانید مانند کنسول‌های پلی استیشن و یا ایکس باکس، دکمه اجرای بازی را فشار داده و به راحتی و بدون مشکل وارد بازی شوید؛ بلکه در اینجا، لازم است که ابتدا مشخصات فنی سیستم خود را با بازی مورد نظر تطابق دهید؛ امری که این روزها و با نزدیک شدن به نسل جدید در دنیای بازی‌های رایانه‌ای، کمی سخت‌تر به نظر می‌رسد.

با این وجود، همچنان لپ تاپ‌هایی هستند که می‌توانند به خوبی بازی‌های روز را برای شما بدون مشکل اجرا کنند و ما امروز قصد بررسی مشخصات فنی یکی از بهترین آن‌ها را داریم؛ لپ تاپ گیمینگ ردمی جی از شرکت تابعه شیائومی، که مجهز به پردازنده نسل دهمی و قدرتمند اینتل است.

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ ردمی جی

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ ردمی جی

هفته گذشته، تنها یک لوگو از اولین لپ تاپ گیمینگ جدید از Redmi منتشر شده بود اما امروز، مشخصات کامل‌تری از آن در دسترس قرار گرفته است. نمایشگر این لپ تاپ ۱۶.۱ اینچ خواهد بود که از وضوح تصویر 1080P همراه با نرخ تازه سازی تصویر ۱۴۴ هرتز را پشتیبانی خواهد کرد. همچنین حاشیه‌های بالا و کناری نمایشگر صفحه، برخلاف حاشیه پایین، همانطور که تصویر مشاهده می‌شود بسیار باریک خواهند بود.

داخل دستگاه، همانطور که گفته شده بود، پردازنده نسل دهمی Core i7 و یا Core i5 اینتل نصب خواهد بود که در کنار پردازنده گرافیکی Nvidia GTX و ۱۶ گیگابایت رم DDR4، می‌توان گفت که این لپ تاپ قدرت اجرای تمامی بازی‌های حاضر در بازار را خواهد داشت. به علاوه، حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD این سیستم، اجازه بارگیری هرچه سریع‌تر داده‌ها را در هنگام اجرای بازی خواهد داد که منجر به افزایش سرعت آن می‌شود.

البته توجه کنید که لپ تاپ Redmi G در سه مدل عرضه خواهد شد که تنها پردازنده آن‌ها متفاوت خواهد بود.  لپ تاپ گیمینگ ردمی جی همراه با سه پردازنده متفاوت در دسترس قرار خواهند گرفت که به ترتیب دارای Core i5 10200، Core i5 10300 و همچنین قدرتمندترین آن‌ها، Core i7 10750 خواهد بود. همچنین دقت کنید که در مدل Core i5 10200 نرخ تازه سازی صفحه ۶۰ هرتز و ضعیف‌تر از دو مدل دیگر در نظر گرفته شده است.

قیمت مدل‌های این لپ تاپ، به ترتیب 5,299، 6,299 و 7,999 یوآن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. توی ایران قبل از مشخصات قیمت مهمه که این واقعا خوبه قیمتشم اگه مناسب باشه گزینه خیلی خوبیه

  2. لپ تاپ گیمینگ فقط MSI