مزدا CX-3 مدل 2021

فروش مزدا CX-3 مدل 2021 آغاز شد + قیمت و مشخصات

فروش مزدا CX-3 مدل 2021 آغاز شد و این خودرو تا ماه آینده در نمایندگی‌های مزدا حضور خواهد داشت. در ادامه قیمت و مشخصات این کراس اوور ژاپنی را بررسی می‌کنیم.

شرکت ژاپنی مزدا به تازگی پیش سفارش مدل 2021 کراس اوور CX-3 را شروع کرده است و از ماه آینده شاهد حضور آن در نمایندگی‌های مزدا خواهیم بود. این کراس اوور ساب کامپکت ژاپنی در تریم اسپرت و دیفرانسیل جلو دارای قیمت حدود 20 هزار و 640 دلار خواهد بود. همچنین مشتریان برای خرید مدل چهار چرخ محرک آن باید 22 هزار و 40 دلار هزینه کنند. البته به قیمت این محصول مزدا حدود 1100 دلار هزینه تحویل نیز اضافه خواهد شد.

مشخصات مزدا CX-3 مدل 2021

مزدا CX-3 مدل 2021

مزدا CX-3 مدل 2021 به صورت استاندارد از سیستم صوتی با ۶ بلندگو، بلوتوث، صفحه لمسی ۷ اینچی، صفحه نمایش فعال، اندروید اتو و اپل کارپلی بهره می‌برد. از سایر تجهیزات این خودرو نیز می‌توان به شیشه‌های برقی، صندلی‌های پارچه‌ای، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید و ترمز پارک الکترونیکی با اتوهلد اشاره کرد.

این کراس اوور جمع‌و‌جور به صورت استاندارد از بسته ایمنی مزدا بهره می‌برد که مواردی چون دوربین دنده عقب، پایش نقاط کور، نور بالای خودکار، هشدار خروج از مسیر، کروز کنترل راداری، ترمز شهری هوشمند و تشخیص عابران در شب را شامل می‌شود. این خودرو از تجهیزات دیگری چون آنتن بال کوسه‌ای، اسپویلر روی سقف، جلوپنجره مشکی، دو خروجی اگزوز، رینگ‌های ۱۶ اینچی و چراغ‌های حساس به گردوغبار نیز بهره می‌برد.

این خودرو به یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری اسکای اکتیو جی مجهز شده است که می‌تواند قدرتی برابر با 148 اسب بخار و گشتاور 198 نیوتن‌متر را ارائه دهد. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. همچنین این محصول جدید مزدا از حالت رانندگی اسپرت برای ارائه تجربه سواری اسپرت نیز برخوردار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سایتتون تبدیل شده به نگاه ماشین جای تاسف داره
    از هر صفحه ای 3-4 تا پست مربوط به فروش ماشینه