پنل دوربین هواوی میت 40 پرو

تصاویر پنل دوربین هواوی میت 40 پرو از سنسور جدید خبر می‌دهند

تصاویری از پنل دوربین هواوی میت 40 پرو منتشر شده‌اند که در کنار شمایل کلی ماژول، از وجود سنسور جدیدی حکایت دارند.

به تازگی عکس‌های جدیدی از پنل دوربین هواوی میت 40 پرو (Huawei Mate 40 Pro) و نسخه ساده آن لو رفته که طراحی مربعی ماژول را به نمایش می‌گذارند. بر خلاف میت 30 که پنلی دایره‌ای شکل داشت، ظاهرا امسال هواوی پرچمدارش را با پنل مربعی روانه بازار خواهد کرد.

البته درون این مربع سنسورها به حالت دایره‌ای چیده شده‌اند و در فضای میان سنسورها در مدل پرو حفره‌ای مستطیلی به چشم می‌خورد که احتمالا مکان قرارگیری ماژول پریسکوپ خواهد بود. همچنین نشان 3D روی هر دو پنل دیده می‌شود.

این تصاویر هم‌خوانی چندانی با رندرهای پیشین میت 40 ندارند، چرا که در رندرها پرچمدار جدید چینی از ماژول دایره‌ای برخوردار بود. البته در آن‌ها نیز ماژول پریسکوپ در سمت چپ گنجانده شده و فضای وسط عاری از هر گونه سنسور بود.

بر اساس شنیده‌ها سری میت 40 مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی پشت لنز 9P خواهد شد و در مدل پرو به لطف پریسکوپ، امکان بزرگنمایی 5 برابری اپتیکال و 55 برابری دیجیتالی فراهم می‌شود.

سری میت 40 در پاییز سال جاری معرفی خواهند شد و احتمالا آخرین پرچمدارانی خواهند بود که با قلب تپنده کایرین به بازار پا می‌گذارند؛ مگر آنکه هواوی بتواند تولیدکننده جدیدی برای چیپست‌های اختصاصی‌اش پیدا کند.