گوشی های سری ریلمی ایکس 7

گوشی های سری ریلمی ایکس 7 با نمایشگر آمولد 120 هرتزی در راه‌اند

با اعلام رسمی کمپانی سازنده، گوشی های سری ریلمی ایکس 7 – Realme X7 در تاریخ 11 شهریور معرفی خواهند شد. اعضای خانواده ریلمی X7 از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند و مجهز به نمایشگری با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز هستند.

ریلمی پیش‌تر محصولاتی را با پنل ال‌سی‌دی 120 هرتزی عرضه کرده بود؛ ولی در گوشی های سری ریلمی ایکس 7 برای نخستین بار از نمایشگر آمولد 120 هرتز استفاده می‌کند. البته در پوستر منتشر شده توسط کمپانی چینی، فقط به نام مدل پرو اشاره شده است؛ اما احتمالا مدل استاندارد نیز آن را همراهی خواهد کرد.

گوشی گوشی ریلمی ایکس 7 پرو

این تصویر، حاشیه‌های باریک صفحه نمایش دستگاه را نشان می‌دهد؛ هرچند که پوسترهای تبلیغاتی چندان دقیق نیستند و باید عکس‌های واقعی آن را ببینیم. متن چینی درج شده در پوستر، به تراشه قدرتمند و شارژ سریع ریلمی ایکس 7 پرو اشاره دارد؛ پس چه بسا این گوشی از فست شارژ 125 وات UltraDART پشتیبانی کند.

کمپانی چینی به انعطاف نمایشگر آمولد هم اشاره کرده است؛ ولی می‌دانیم که اعضای سری ریلمی ایکس 7 گوشی منعطف نیستند؛ پس منظور احتمالا خمیده بودن لبه‌های صفحه نمایش است. قطعا با نزدیک شدن به تاریخ اول سپتامبر (11 شهریور)، اطلاعات بیشتری از این دو دستگاه منتشر خواهد شد.