مشخصات پژو 207 آی جدید

مشخصات پژو 207 آی جدید اعلام شد

مشخصات پژو 207 آی جدید توسط ایران خودرو اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات مدل جدید هاچ بک معروف پژو 207i آشنا خواهیم شد.

طبق مشخصاتی که ایران خودرو از خودرو پژو 207 آی جدید روی وبسایت ایکوپرس منتشر کرده است، مدل جدید پژو 207i نسبت به مدل‌های فعلی خود از لحاظ فنی و سطح امکانات ارتقا یافته است. این گروه خودروسازی قصد دارد تا پایان سال 99 مدل جدید پژو 207 آی را تولید و به بازار عرضه کند.

مشخصات پژو 207 آی جدید

بر اساس اینفوگرافی که از پژو 207 آی جدید منتشر شده است، این هاچ بک از یک موتور 1.6 لیتری EC5 بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 110 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور نیز توسط گیربکس 5 سرعت دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. موتور EC5 نسبت به پیشرانه TU5 از استاندارد آلایندگی پایه یورو 5، زمان‌بندی هوشمند سوپاپ‌ها و پمپ روغن متغیر بهره می‌برد. از این رو از لحاظ استهلاک نسبت به مدل قدیمی از عملکرد بهتری برخوردار خواهد بود.

امکانات پژو 207i جدید

طبق اینفوگرافی منتشر شده از سوی ایران خودرو، نسخه جدید پژو 207 آی از تهویه اتوماتیک، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کفی اتاق و صندوق سه بعدی، رینگ آلومینیومی، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی EPS، تریم داخلی چرم و پارچه، سقف شیشه‌ای پانورامیک با سایه بان دستی، کیسه هوای جلو (جانبی آپشن)، نمایشگر 7 اینچی، استاندارد ایزوفیکس صندلی‌ها، پشتی صندلی‌های جلوی برقی و ترمز جلو و عقب دیسکی بهره می‌برد.

اینفوگرافی پژو 207 آی جدید

برای بزرگ‌نمایی روی عکس کلیک کنید:

مشخصات پژو 207 آی جدید