دوربین زیر نمایشگر زد تی ای اکسون 20

دوربین زیر نمایشگر زد تی ای اکسون 20 در یک تیزر ویدیویی تأیید شد

کمپانی ZTE در یک تیزر ویدیویی، دوربین زیر نمایشگر زد تی ای اکسون 20 – ZTE Axon 20 را تأیید کرد. این نخستین گوشی مجهز به دوربین درون نمایشگر در جهان است.

برخی شرکت‌ها مانند سونی و اپل به شدت مراقب فاش شدن اطلاعات محصولات معرفی نشده‌ی خود در دنیای مجازی هستند. اما برخی دیگر مانند وان پلاس این واقعیت را پذیرفته‌اند و حتی از آن برای تبلیغ برند خود استفاده می‌کنند. به نظر می‌رسد ZTE نیز دیگر شرکتی است که علم استفاده از افشاگری اطلاعات پیش از عرضه به نفع خودش را کسب کرده است و حالا خودش در حال فاش کردن برخی ویژگی‌های گوشی جدید خود پیش از عرضه است. ما اکنون نه تنها می‌دانیم گوشی زد تی ای اکسون 20 5G ماه آینده میلادی رونمایی می‌شود، بلکه با برخی ویژگی‌های جذاب و منحصر به فرد آن نیز آشنا هستیم.

زد‌تی‌ای نام بزرگی در بازار موبایل نیست، اما بر اساس آنچه که ادعا می‌شود، دوربین زیر نمایشگر گوشی برای نخستین با در پرچمدار پیش روی این کمپانی حضور پیدا خواهد کرد. این کمپانی یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده که در آن به تمسخر ناچ و حفره روی صفحه و همچنین دوربین سلفی پاپ آپ می‌پردازد. این می‌تواند فقط یک معنا داشته باشد: گوشی زد تی ای اکسون 20 نخستین اسمارت‌فون در جهان است که به یک دوربین درون نمایشگر مجهز می‌شود.

تأیید دوربین زیر نمایشگر زد تی ای اکسون 20

دانلود ویدیو

 

اما رندری که روز گذشته از این گوشی منتشر شده نیز می‌تواند دوربین چهارگانه پشتی این گوشی را تأیید کند. تنا پیشتر تأیید کرده بود که این دوربین‌ها شامل یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، یک حسگر 8 مگاپیکسلی و دو حسگر 2 مگاپیکسلی هستند. یک نمایشگر 6.92 اینچی از نوع OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس در جلوی این گوشی قرار دارد،‌ در حالی که یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و یک حسگر اثر انگشت درون این نمایشگر تعبیه شده است. حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، در حالی که نیروی لازم برای روشن ماندن گوشی توسط یک باتری 4،120 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

ظاهراً این گوشی از یک چیپست میان‌رده به نام اسنپدراگون 765 جی که متشکل از پردازنده 8 هسته‌ای 2.4 گیگاهرتزی است، قدرت می‌گیرد. ما قطعاً طی روزهای آتی اطلاعات بیشتری از این گوشی خواهیم شنید.