نسخه ریمستر بازی Crysis

تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Crysis مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Crysis – کرایسیس اعلام شد و برای اجرای آن مطابق معمول به سیستم قدرتمندی نیازمند هستید.

تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Crysis زودتر از آن چیزی است که طرفداران تصور می‌کردند و کمتر از یک ماه دیگر می‌توانید منتظر عرضه آن باشید.

اواخر فروردین ماه بود که نسخه بازسازی کرایسیس به صورت رسمی تایید شد. حالا سازندگان از تاریخ انتشار آن پرده برداشته‌اند و خوشبختانه نیازی نیست که طرفداران برای مدت زیادی منتظر بمانند.

تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Crysis

این بازی در تاریخ 18 سپتامبر (جمعه 28 شهریور 1399) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد. با توجه به گرافیک بالای بازی، توصیه می‌شود که آن را بر روی یک رایانه قدرتمند یا کنسول‌های ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو تجربه کنید. کرایسیس قرار است برای نینتندو سوییچ هم منتشر شود اما با توجه به محدودیت‌های سخت افزاری آن کنسول، نمی‌توان انتظارات زیادی از این نسخه داشت.

نسخه ریمستر بازی Crysis

تمرکز سازندگان در این نسخه بازسازی، بر روی عناصر گرافیکی بوده است. برای مثال بازی حالا از یک نورپردازی دینامیک بهره می‌برد و می‌توانید پرتوهای نور خورشید را ببینید که از میان جنگل‌ها عبور کرده است. در این آپدیت گرافیکی، جنگل‌ها جان تازه‌ای گرفته‌اند و واقعی‌تر به نظر می‌رسند. فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) نیز در بازی وجود دارد و دریا و سطوح مرطوب، واقعی‌تر از همیشه جلوه می‌کنند. تکسچرهای با کیفیت و با رزولوشن 8K نیز بدین معناست که شما می‌توانید دنیای کرایسیس را به شکلی طبیعی‌تر تجربه کنید.

بازی Crysis در زمان عرضه، یک اثر انقلابی محسوب می‌شد که هر رایانه‌ای توانایی اجرای آن را نداشت. این نسخه ریمستر نیز به نظر می‌رسد در تلاش است تا میراث نسخه اصلی را زنده نگه داشته و از تمام ظرفیت سخت افزاری کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی استفاده کند. با اینکه سیستم مورد نظر بازی به شکل رسمی اعلام نشده است اما طبق شایعات، برای اجرای آن، حداقل به یک کارت گرافیک GTX 1060 و یک پردازنده Core i7-7700 نیاز خواهید داشت.

نسخه ریمستر بازی Crysis در تاریخ 28 شهریور منتشر می‌شود و نسخه رایانه‌های شخصی آن در انحصار پلتفرم اپیک گیمز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بازیش بنطر یکم کم کیفیته