تاپ مجلسی زنانه

تاپ مجلسی زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟

یکی از لباس‌های محبوب در کمد خانم‌ها تاپ مجلسی است. شما می‌توانید انواع مدل تاپ مجلسی زنانه را همراه با یک شلوار جین، دامن بلند یا دامن کوتاه زنانه بپوشید و با یک کفش مجلسی شیک زنانه در مهمانی‌ها یا دورهمی‌ها جذاب و چشمگیر شوید.

تاریخچه‌ی این لباس جذاب و راحت به گذشته‌ای نه‌چندان دور بازمی‌گردد. در المپیک سال 1912 اولین لباس شنای زنانه به صورت تاپ طراحی شد که شباهت زیادی به شکل تاپ امروزی و مدرن داشت. اسم تاپ  از این مدل لباس شنا گرفته شده است که در واقع top یا تاپ به معنای بالاپوش است.

در دهه 80 میلادی مدل تاپ زنانه اسپرت و مجلسی طرفداران بیشتری پیدا کرد و طراحان و فروشگاه‌های لباس، تاپ را در طرح و رنگ‌های متفاوت به مردم عرضه کردند. روزبه‌روز به تنوع این مدل لباس زنانه شیک افزوده شد و به این ترتیب دیگر تاپ یک لباس عجیب و ضد فرهنگ به صورت گذشته نبود و همچنان مردم دنیا از این لباس در روزهای گرم تابستان و مهمانی‌ها استقبال می‌کنند.

تاپ اسپرت و مجلسی در مدل‌های مختلف مورد استفاده خانم‌ها قرار می‌گیرد. هر مدل تاپ مجلسی دخترانه یا اسپرت را می‌توانید با یک مدل لباس زنانه جذاب بپوشید و استایل چشمگیری را به سبک خودتان خلق کنید. در این مقاله سعی داریم ست لباس‌های گوناگون را با انواع مدل تاپ زنانه شیک به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید تاپ زنانه مجلسی شیک راحت‌تری را تجربه کنید و استایل جذاب‌تری داشته باشید.

1. ست لباس با تاپ مجلسی زنانه یقه‌ قایقی

یک مدل تاپ مجلسی زنانه که در این سال‌ها مورد استقبال بسیاری از خانم‌های خوش‌پوش قرار گرفت، تاپ زنانه یقه قایقی است. بند این مدل تاپ روی شانه قرار می‌گیرد و گردن و شانه باز است. از این رو، اگر می‌خواهید تاپ یقه قایقی به تن کنید، از گردنبند‌ زنانه ظریف یا درشت با یک نگین زیبا استفاده کنید تا قسمت یقه خالی نماند.

جنس تاپ مجلسی یقه قایقی شما اهمیت دارد، چرا که می‌توانید بر اساس جنس لباس، جنس دامنتان را نیز انتخاب کنید. سعی کنید از رنگ‌های مکمل در خرید تاپ مجلسی و دامن استفاده کنید. برای مثال یک تاپ یقه قایقی مجلسی دخترانه سفید با یک دامن بلند زنانه سرخابی یا یک تاپ یقه قایقی زرد با دامن سرمه‌ای، استایل شما را بسیار دلربا می‌کند.

2. ست لباس با تاپ مجلسی زنانه یقه‌دار

تاپ مجلسی زنانه

از مدل‌های دیگر تاپ مجلسی دخترانه می‌توان تاپ یقه‌دار را نام برد. فرم این یقه می‌تواند به صورت دالبری، پاپیونی، مردانه یا … باشد. تاپ زنانه حریر یقه‌دار جزء مدل‌های پرطرفدار این مدل تاپ تابستانه مجلسی است. برای این تاپ نیازی به گردنبند ندارید، چرا که گردنبند در گردنتان گم می‌شود و جلوه‌ای نخواهد داشت. اگر می‌خواهید یک لباس مناسب برای این مدل تاپ مجلسی زنانه انتخاب کنید، دامن کوتاه بسیار انتخاب جذابی است.

اگر می‌خواهید استایلتان کاملاً مجلسی باشد، خرید دامن مجلسی زنانه کتان یا حریر را توصیه می‌کنیم. دامن کوتاه انتخاب جذابی برای یک استایل تابستانه است که با کفش تخت یا کفش مجلسی پاشنه بلند زنانه، ترکیب چشمگیری می‌شود.

3. ست لباس با تاپ مجلسی زنانه پشت‌گردنی

تاپ پشت‌گردنی یک مدل تاپ مجلسی است که با بند یا تکه‌ای از خود تاپ پشت گردن گره می‌خورد. معمولاً یقه این مدل تاپ مجلسی باز است که در این صورت می‌توانید از یک گردنبند ظریف به عنوان اکسسوری زنانه استفاده کنید.

اگر یقه تاپ بسته بود، نیازی به استفاده از گردنبند نیست و گردنبندتان جلوه‌ای هم نخواهد داشت. اگر می‌خواهید این مدل تاپ را در مهمانی‌های غیررسمی خود بپوشید، یک شلوار جین زنانه [MB1] گشاد یا شلوار پارچه‌ای زنانه راسته انتخاب مناسبی برای استایل‌‌تان خواهد بود.

تاپ پشت‌گردنی نسبت به مدل‌های دیگر تاپ مجلسی زنانه، ظاهری اسپرت‌تر دارد. از این رو بهترین لباسی که می‌توانید با این مدل تاپ زنانه شیک به تن کنید، شلوار است. شما می‌توانید شلوارتان را با یک کفش پاشنه بلند ست کنید و جذاب شوید.

4. ست لباس با تاپ مجلسی زنانه بلند

تاپ تونیک مجلسی از مدل‌‌های محبوب بین خانم‌ها است که قد بلندی نسبت به تاپ‌های دیگر دارد. اگر می‌خواهید یک تاپ مجلسی بلند زنانه در مهمان رسمی بپوشید، شلوار پارچه‌ای زنانه راسته یا شلوار جذب کوتاه انتخاب بهتری هستند.

تاپ بلند مجلسی زنانه همراه با شلوار باعث می‌شود که کمی قدتان کوتاه به‌نظر برسد. از این رو توصیه می‌کنیم این ست لباس مجلسی را همراه با یک کفش پاشنه بلند کامل کنید تا قدتان بلندتر به‌نظر برسد و چشمگیر و جذاب ظاهر شوید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. 😐ممنونم از مطلبتون😐😐