مشخصات فنی و تصاویر ویوو Y20 و Y20i

مشخصات فنی و تصاویر ویوو Y20 و Y20i منتشر شد

مشخصات فنی و تصاویر ویوو Y20 و Y20i پیش از رونمایی فاش شد. دو گوشی ویوو وای 20 و وای 20 آی شبیه به یکدیگر، با تفاوت‌هایی اندک هستند.

گوشی ویوو وای 20 هفته‌ی گذشته موفق به دریافت تأییدیه‌های لازم از رگولاتوری‌های اندونزیایی شد و اکنون نسخه‌ی دیگری از آن به نام ویوو وای 20 آی نیز تأییدیه‌هایی را دریافت کرده است. اما به جز این، شاهد انتشار اسکرین شات‌هایی هستیم که می‌تواند تصاویر ویوو Y20 و Y20i را با خود به همراه داشته باشد و در کنار طراحی، ما را با مشخصات فنی کامل این دو دیوایس نیز آشنا کند.

مشخصات فنی و تصاویر ویوو Y20 و Y20i

مشخصات فنی و تصاویر ویوو Y20 و Y20i

دو گوشی ویوو وای 20 / وای 20 آی در اصل گوشی‌های یکسانی هستند که فقط سه تفاوت بین آن‌ها وجود دارد؛ ظرفیت رم، سرعت شارژ و رنگبندی این دو گوشی با یکدیگر متفاوت است. مدل Y20 با 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد، از توان شارژ 18 وات پشتیبانی می‌کند و رنگبندی آن شامل مشکی و سفید می‌شود. در سمتی دیگر مدل Y20i با سرعت معمولی شارژ می‌شود، 3 گیگابایت رم ظرفیت حافظه آن است و در نسخه آبی و سفید به فروش خواهد رسید.

از مهم‌ترین مشخصات فنی دو گوشی ویوو Y20 و Y20i می‌توان به چیپست اسنپدراگون 460 در زیر قاب آن‌ها، یک نمایشگر 6.51 اینچی به نام Halo Full View Display و یک باتری با ظرفیت 5،000 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد. حسگر اثر انگشت روی فریم کناری این دو گوشی قرار گرفته و دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی، حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق روی قاب پشتی آن‌ها نقش بسته است. برای عکاسی سلفی و تماس تصویری نیز سازنده در بالای نمایشگر گوشی‌های جدید خودش یک دوربین 8 مگاپیکسلی را گنجانده است.

مشخصات فنی و تصاویر ویوو Y20 و Y20i

اما در بخش نرم افزاری دو گوشی جدید ویوو وای 20،‌ رابط کاربری Funtouch OS 10.5 مبتنی بر اندروید 10 را می‌توان یافت. این رابط کاربری ویژگی‌های نرم افزاری جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • Dynamic Effects برای سفارشی‌سازی تصاویر ثبت شده
  • EasyShare برای انتقال آسان فایل‌هایتان به گوشی جدید وای 20
  • iManager برای مدیریت گوشی
  • AI Albums برای مرتب‌سازی آلبوم تصاویر با بهره‌گیری از هوش مصنوعی

هنوز اطلاعاتی از قیمت این دو گوشی چینی جدید در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه