بررسی گوشی شیائومی نوت 10 لایت

بررسی گوشی شیائومی نوت 10 لایت؛ یک میان‌رده چشمگیر

امروز در گجت تی وی با ما همراه باشید تا به بررسی گوشی شیائومی نوت 10 لایت – Xiaomi Note 10 Lite بپردازیم و این میان‌رده جدید را ارزیابی کنیم.

گوشی‌های شرکت شیائومی به لطف قیمت ارزانی که نسبت به سایر اسمارت‌فون‌ها دارند، این روزها در بازار ایران بسیار محبوب هستند. گرچه رقیبانی همچون هواوی و سامسونگ، کار را برای این شرکت کمی دشوار کرده‌اند، اما شیائومی بازار خود را در بسیاری از کشورها از جمله ایران به دست آورده است.

چندی پس از عرضه گوشی محبوب و پرچمدار شیائومی نوت 10، شاهد عرضه یک نسخه میان‌رده و ارزان‌تر ار آن به نام شیائومی نوت ۱۰ لایت هستیم که صفحه بزرگ‌تری را به علاوه قدرت اجرایی مناسب، با قیمتی پایین‌تر ارائه می‌کند.

باتری قوی، پردازنده اسنپدراگون 730G و حافظه داخلی ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایتی، به علاوه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، از ویژگی‌های خاص این گوشی، نسبت به قیمت بسیار مناسب آن محسوب می‌شوند. اما عملکرد گوشی Xiaomi Note 10 Lite چگونه خواهد بود؟ آیا با وجود این مشخصات، می‌توانیم انتظار یک گوشی میان‌رده قدرتمند و مناسب را از آن داشته باشیم؟ برای دریافت پاسخ این پرسش‌ها کافی است که ویدیو زیر را مشاهده کنید تا با تمام نقاط قوت و ضعف تلفن همراه جدید شیائومی آشنا شوید.

بررسی گوشی شیائومی نوت 10 لایت