گوشی گلکسی اس 21

نگاهی به شایعات پیرامون گوشی گلکسی اس 21 ؛ پرچمدار جدید سامسونگ چه ویژگی‌های جذابی دارد؟

شایعات و گمانه‌زنی‌های پیرامون گوشی گلکسی اس 21 – Galaxy S21 رفته رفته در فضای مجازی در حال گسترش است و به همین خاطر طی این ویدیو تصمیم گرفته‌ایم به بررسی تمام اطلاعات رسمی و شایعات منتشر شده پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ بپردازیم.

طی سال 2020 شاهد عرضه گوشی‌های بسیار قدرتمندی بودیم که از میان آن‌‌ها می‌توان به پرچمداران شرکت سامسونگ اشاره کرد. گوشی‌های گلکسی اس 20 اولترا و گلکسی نوت 20 اولترا در سال جاری موفقیت‌های بسیار بزرگی را برای سامسونگ به ارمغان آوردند و مرزهای تکنولوژی را با دوربین زوم ۱۰۰ و تبدیل گوشی به یک رایانه شخصی باز هم جلوتر بردند تا شاهد اتفاقات جدیدی در عصر علم و فناوری باشیم.

البته این فقط سامسونگ نیست که در مسیر پیشرفت گوشی‌های موبایل تلاش می‌کند؛ بلکه چنان که گفته می‌شود، پرچمدار بعدی شرکت اپل، یعنی آیفون ۱۲ از تراشه A14 استفاده خواهد کرد؛ پردازنده‌ای که طبق تست‌های انجام شده از قدرت اجرایی، توانی نسبتا مساوی با پردازنده Intel Core i9 از آن حاصل شده که در صورت عملی شدن همه چیز را درباره استانداردهای یک اسمارت‌فون تغییر خواهد داد. اما با این حساب، پرچمدار بعدی سامسونگ، یعنی گوشی Galaxy S21 چه ویژگی‌هایی برای رقابت با محصولات سایر شرکت‌ها خواهد داشت؟

با اینکه تقریبا 5 ماه تا معرفی رسمی گلکسی اس 21 فاصله داریم، اما شایعه بسیاری درباره ویژگی‌های این گوشی وجود دارد و به همین دلیل ما در ویدیو زیر، سعی کرده‌ایم به بررسی مهم‌ترین آن‌ها بپردازیم.

نگاهی به تمام ویژگی‌های احتمالی گوشی گلکسی اس 21

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سامسونگ قشنگ در حال درجا زدن هست 😐

  2. فک کنم اخرین شرکت سایپا سهام سامسونگ رو خریده 😂😂😂

  3. شرکت های غول فناوری
    سامسونگ از کیفیت می زنه!
    اپل از لوازم جانبی می زنه!
    ماشالا…

  4. همونطور که گفته بودم سامسونگ اول نگاه میکنه رقبا چی میخواد بذاره یا نذاره بعد این میزنه.

    زوم 100 برابر ی نمونش
    طوری نوشت 100 برابر زوم که انگار هیچ شرکتی نداره!

  5. S21 ی تصویر چاپ میکنی میزنی رو شیشه خیارشور صفحش آنلاک میشه😂 نوت 10 رو یادتونه؟ صفحه محافظ میزدی با هر اثر انگشتی باز میشد. نوت 7 رو هم که نگو، عامل انفجار بیروت بود
    اس 20 هم که دیگه نگو، بخاریه
    انگار اول باگ بوده بعد بدنه دوربین دراورده

  6. سامسونگ بدون آپشن
    هواوی بدون گوگل
    غول های فناوری ،😂