سامسونگ گلکسی A42 5G

سامسونگ گلکسی A42 5G معرفی شد؛ ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ

سامسونگ در راستای سیاست تولید گوشی‌های اقتصادی، از گوشی گلکسی A42 5G پرده برداشت. گلکسی ای 42 ، ارزان‌ترین موبایل مجهز به 5G شرکت کره‌ای محسوب می‌شود.

سامسونگ گلکسی A42 5G ارزان‌ترین گوشی سامسونگ است که به نسل پنجم ارتباطات مجهز می‌شود. شرکت کره‌ای امروز طی اقدامی عجیب تصاویری از یک اسمارت فون منتشر کرد اما هنوز امکانات فنی کامل آن را اعلام نکرده است.

سامسونگ گلکسی A42 از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی به نمایشگر 6.6 اینچی سوپر آمولد مجهز خواهد شد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد رزولوشن این نمایشگر منتشر نشده است اما با توجه به رزولوشن 1080p نمایشگر گلکسی A41، انتظار می‌رود این مقدار وضوح در نسخه‌ی جدید تکرار شود. سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار گرفته و دوربین سلفی آن در برش قطره‌ای بالای نمایشگر تعبیه شده است.

سامسونگ گلکسی A42 5Gپنل پشتی دستگاه میزبان دوربین اصلی چهارگانه است که یک لنز بیشتر از دوربین گلکسی A31 دارد. سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین گلکسی  A42 5G منتشر نکرده. با این حال یک لنز کوچک در پایین سمت راست دیده می‌شود که احتمالا باید مربوط به سنسور تشخیص عمق باشد.

دیروز از ارزان‌ترین گوشی 5G جهان نوشتیم که توسط شرکت چینی ریلمی تولید شده بود. ظاهرا سامسونگ نیز قصد دارد برای بدست آوردن سهم بازار گوشی‎‌های 5G محصولاتش را با کم‌ترین قیمت عرضه کرد. این گوشی ارزان‌ترین دیوایس 5G سامسونگ خواهد بود و با قیمتی کم‌تر از گلکسی A51 5G در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته هنوز سامسونگ اطلاعاتی در مورد نحوه‌ی قیمت‌گذاری این محصول منتشر نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. نوشته ارزون ولی گرونه باز

  2. هواوی نوا ۷ آی با برند سامسونگ دوباره معرفی…

    ببخشید اشتباه شد

  3. یعنی الان انقدر دلم میخواد بدونم چی تو مغز طراحای این گوشی بوده که این شکلی طراحیش کردن؟😐
    خداییش چرا این شکلیش کردن یعنی؟😐

  4. احتمالا یه دلار از ارزانترین گوشی فایوجی خودش ارزونتره که لقب ارزونترین رو گرفته

  5. خب که چی ! بگی بخاریم 5G هست؟

  6. سامسونگ همه جوره داره گنـد میزنه

  7. چه طراحی مسخره ای داره😐