سونی اکسپریا 5 مارک 2

سونی اکسپریا 5 مارک 2 و اکسپریا 1 مارک 2 تا اندروید 13 به‌روزسانی خواهند شد

سونی اکسپریا 5 مارک 2 – Sony Xperia 5 II و اکسپریا 1 مارک 2 – Sony Xperia 1 II تا ورژن اندروید 13 به‌روزرسانی‌های گوگل را دریافت خواهند کرد.

آپدیت نرم افزاری سونی اکسپریا 5 مارک 2 و اکسپریا 1 مارک 2 تا اندروید 13 ادامه خواهد داشت. گفته می‌شود گوشی مورد انتظار اکسپریا 5 و اکسپریا 1 مارک 2 که با سیستم عامل اندروید 10 عرضه می‌شوند تا چند سال آینده به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهند.

سامسونگ با معرفی گوشی‌های خانواده نوت 20، اعلام کرد که به‌روزرسانی‌ سیستم عامل اندروید برای این دستگاه‌ها تا اندروید 13 قطعی شده است. اکنون سونی نیز به پیروی از این سیاست قصد دارد گوشی‌های مورد نظر را تا اندروید 13 پشتیبانی کند. البته این موضوع فعلا در حد شایعه است و هنوز هیچ برنامه‌‍‌ریزی دقیقی در مورد این به‌روزرسانی‌ها توسط شرکت ژاپنی اعلام نشده.

سونی اکسپریا 5 مارک 2وب سایت منبع، لیستی از گوشی‌های واجد شرایط برای دریافت آپدیت اندروید 13 ارائه کرده است. بر اساس این لیست، اکسپریا 1 مارک 1 و اکسپریا 5 مارک 2 تا سه سال به‌روزسانی خواهند شد و اندروید 13 آخرین آپدیت این گوشی‌ها خواهد بود. اکسپریا 1، اکسپریا 5 و اکسپریا 10 مارک 2 نیز تا اندروید 11 پشتیبانی می‌شوند. مدل‌های اکسپریا 10 و اسکپریا 10 پلاس، اکسپریا 8 و 8 لایت و همچنین اکسپریا Ace در اندروید 10 باقی خواهند ماند.

جالب توجه است که آیا پرچمداران شرکت سونی می‌توانند از لحاظ ارائه به‌روزرسانی نرم‌افزاری با گوشی‌های سامسونگ رقابت کنند یا خیر. این اطلاعات فعلا در حد شایعات هستند و هنوز بیانیه رسمی توسط شرکت سونی منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. عالیه،به امید فروش بیشتر این گوشی و بازگشت برندهای با اصالتSONY&LG&NOKIA به رقابت و پاکسازی برندهای بنجل شیافومی و ریملی از بازار

  2. یه گوشی خفن مخصوص مشکل پسندان!

  3. من درک نمیکنم چرا دوتا پرچمدار داره ک تو ی حد هستن
    اصلا چرا این مدل نام گذاری
    چرا اینقد مثل هم
    ی جوریه سونی ک نمیشه فهمید داره عشقس گوشی میسازه یا واقعا هدفی دارن

    • رفیق اصلا این دوتا شبیه هم نیستن در واقع بهت بگم اکسپریا فایو نسخه ی کامپکت سونی هست مثل سال های گذشته نسخه ی کامپکت تقریبا با مشخصات نسخه اصلی تولید و عرضه میشن اما با کمی تغییرات مثل سایر صفحه نمایش کیفیت صفحه نمایش مقدار باتری اینا عمده تفاوت های نسخه کامپکت هستن