ساعت هوشمند نوبیا واچ - Nubia Watch

نوبیا واچ با یک نمایشگر بزرگ 4 اینچی مسیر ساعت‌های هوشمند را تغییر می‌دهد

ساعت هوشمند نوبیا واچ – Nubia Watch مجهز به یک نمایشگر بزرگ 4 اینچی رونمایی شد. این گجت می‌خواهد مسیر ساعت های هوشمند را تغییر دهد.

کمپانی نوبیا از پروژه جدید خود، یک ساعت هوشمند به نام نوبیا واچ در سایت سرمایه‌گذاری جمعی کیک استارتر رونمایی کرد. این ساعت هوشمند با قیمت 179 دلاری به فروش می‌رسد.

نوبیا واچ ؛ یک نمایشگر بزرگ و منعطف

نوبیا واچ به یک نمایشگر 4.01 اینچی امولد فوق منعطف مچهز است که به دور دست شما می‌پیچد. بدنه‌ی این ساعت از آلیاژ آلومینیوم سبک وزن ساخته شده که با فرآیند تزریق نانو ایجاد شده، در حالی که از سرامیک درجه پزشکی روی فریم کناری آن استفاده شده است. در مجموع این ساعت هوشمند طراحی سبکی دارد و به آسانی روی مچ شما قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمند نوبیا واچ - Nubia Watch

در گستره‌ی نمایشگر این ساعت هوشمند از فولاد ضد زنگ 316L استفاده شده که به ادعای شرکت نوبیا بیش از 30 فرآیند در جهت زیبایی و مقاوم‌سازی آن طی شده است. این ساعت همچنین با یک بند سیلیکونی نرم و سازگار با انواع پوست‌ها همراه خواهد بود. البته در اینجا یک بند چرمی ناپا ساخته شده از پوست گوساله ایتالیایی نیز وجود دارد که با یک سطح ابریشمی همراه است.

ساعت هوشمند Nubia Watch از سیم کارت الکترونیکی (eSIM) پشتیبانی می‌کند. آن همچنین مجموعه‌ای از ابزارهای نظارت بر ورزش و سلامت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. علاوه بر این، یادآورهای آب و هوایی، ویژگی گوشی من را بیاب، قطب‌نما، یادآور تقویمی و برخی دیگر از ویژگی‌ها را نیز شامل می‌شود. وقتی مچ دستتان را به بالا بیاورید، این ساعت هوشمند همچنین طیف گسترده‌ای از فیس واچ‌ها را نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

نوبیا تحویل ساعت‌های هوشمند فروش رفته در کیک استارتر را در ماه اکتبر تحویل خریدارانش می‌دهد. شما می‌توانید این ساعت را در دو نسخه مشکی (Midnight Black) و سبز (Army Green) خریداری کنید.