رولزرویس گوست 2021

رولزرویس گوست 2021 به عنوان یک خودرو لوکس با قابلیت‌های ویژه معرفی شد

رولزرویس گوست 2021 معرفی شد. نسل جدید Rolls-Royce Ghost به قابلیت‌های ویژه‌ای مجهز شده است که می‌تواند رویای ثروتمندان برای داشتن یک خودرو لوکس و پیشرفته را محقق سازد.

شرکت رولزرویس رسما از نسل جدید گوست 2021 پرده برداشت. این خودرو لوکس از لحاظ طراحی نسبت به قبل تکامل پیدا کرده است و اکنون مالکان آن از قابلیت‌های فوق‌العاده این خودرو شگفت‌زده خواهند شد.

مشخصات رولزرویس گوست 2021

رولزرویس گوست 2021

رولزرویس گوست 2021 از همان پلتفرم آلومینیومی منعطف استفاده شده در رولزرویس فانتوم و کولینان بهره می‌برد، اما طراحان برای استفاده از این پلتفرم در نسل جدید گوست، برای آن تغییراتی را در نظر گرفتند تا سواری لذت‌بخش‌تری را با امنیت بیشتر برای سرنشینان فراهم سازد.

رولزرویس گوست 2021

یک موتور 12 سیلندر 6.75 لیتری توئین توربو نیروی حرکتی رولزرویس گوست 2021 را تامین می‌کند. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی برابر با 563 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتن‌متر است. طبق اعلام این شرکت بریتانیایی، حداکثر گشتاور این پیشرانه در دور موتور 1600 قابل دسترس است. همچنین در سیستم ورودی هوای این خودرو یک پورت متمایزی تعبیه شده تا از ورود صداهای ناخواسته موتور به کابین جلوگیری کند.

رولزرویس گوست 2021

مهندسان این شرکت بریتانیایی این پیشرانه قدرتمند را در زیر اکسل جلو رولزرویس گوست 2021 نصب کرده‌اند که باعث توزیع وزن عالی 50/50 می‌شود. قدرت تولید شده از موتور توسط یک سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس 8 سرعت ساخت ZF به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این گیربکس از سیستم کمک ناوبری ماهواره‌ای نیز بهره می‌برد که می‌تواند داده‌های GPS را دریافت کرده و آنها را برای انتخاب دنده مناسب هنگام عبور از پیج‌ها مورد استفاده قرار دهد. علاوه بر این، رولزرویس گوست 2021 از قابلیت ویژه فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب نیز بهره می‌برد.

رولزرویس گوست 2021

سیستم تعلیق پلانار جزو قابلیت‌های خلاقانه نسل جدید رولزرویس گوست 2021 محسوب می‌شود که حاصل یک دهه تحقیق و توسعه شرکت رولزرویس است؛ این سیستم تعلیق مجهز به دامپر دوبل جناغی بالایی بوده که با سیستم Flagbearer فعالیت می‌کند؛ همچنین سیستم Flagbearer برای بررسی جاده پیش‌رو از دوربین‌ها کمک می‌گیرد و برای هر نوع تغییر سطح مسیر سیستم تعلیق را آماده خواهد کرد.

رولزرویس گوست 2021

این سیستم باعث شده است تا سیستم تعلیق فرش جادویی دوبل جناغی رولزرویس تکامل پیدا کرده و این خودرو را به تنظیم ارتفاع اتوماتیک مجهز کند. همچنین نرم‌افزار پلانار این خودرو مواردی چون سیستم چهار چرخ محرک، فرمان پذیری چرخ‌های عقب، کنترل پایداری و ترمز اتوماتیک را مدیریت می‌کند.

رولزرویس گوست 2021

شرکت بریتانیایی رولزرویس درهای این خودرو که به صورت خودکار بسته می‌شوند را توسعه داده است؛ به این گونه که مالکان اکنون برای بستن درها کافی است یک بار دستگیره را از داخل کابین بکشند تا دستیار برقی مابقی نیرو را برای بستن در اعمال کند. هنگامی که در خودرو باز و راننده از خودرو پیاده شود، ترمز در به صورت خودکار فعال می‌شود و با فشار دادن دکمه روی دستگیره، در خودرو به صورت اتوماتیک بسته خواهد شد.

رولزرویس گوست 2021

طول رولزرویس گوست 2021 نسبت به نسل قبل 89 میلی‌متر افزایش داشته و به 5546 میلی‌متر رسیده است. عرض خودرو نیز با افزایش 30 میلی‌متری به 1978 میلی‌متر رسیده است. در کابین این خودرو لوکس شاهد استفاده از متریال ایزوله‌کننده هستیم؛ به این گونه که حتی داخل مجرای سیستم تهویه توسط طراحان مورد بررسی قرار گرفته است تا اگر صدای زیادی وارد کابین شد، به کمک این متریال میزان صدای تولیدی کاهش یابد. تجربه شنیداری در این خودرو با سیستم صوتی پیشرفته و بلندگوهای مدرن بی‌نظیر است. همچنین این خودرو از پوشش سقف استارلایت جدیدی بهره می‌برد.

رولزرویس گوست 2021

استایل رولزرویس گوست 2021 تا حدودی همانند قبل بوده و استایل یکسانی دارد، اما باز هم شاهد تغییراتی نسبت به نسل قبل هستیم؛ برای مثال طراحان در بخش جلو از جلوپنجره جدیدی استفاده کرده‌اند که در بخش پایین آن 20 عدد LED وجود دارد. چراغ‌های جلو LED و لیزری به همراه چراغ‌های جدید در بخش عقب از سایر تغییرات ظاهری این خودرو محسوب می‌شوند.

رولزرویس گوست 2021

این خودرو لوکس از سیستم‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد که از جمله آنها می‌توان به پارک خودکار، وای فای هات اسپات، هشدار خروج از مسیر، هشدار ترافیک، هشدار برخورد، کروز کنترل تطبیقی، دید محیطی و بالگردی، چهار دوربین با دید پانورامیک، دستیار دید در شب و روز و تشخیص عابران پیاده اشاره کرد. نسل جدید رولزرویس گوست با قیمت پایه 332 هزار و 500 دلار در آمریکا به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*