تراشه مدیاتک T750

تراشه مدیاتک T750 برای مودم‌های بی‌سیم 5G رونمایی شد

تراشه مدیاتک T750 برای سرویس‌دهی 5G رونمایی شد. تراشه MediaTek T750 برای فراهم شدن امکان اتصال بهتر در شبکه‌های خانگی طراحی شده است.

شرکت مدیاتک، از جدیدترین تراشه خود رونمایی کرد. تراشه‌ی T750 نسل جدید اتصال به اینترنت را برای شما ممکن خواهد ساخت. در واقع این تراشه برای ارائه خدمات بی‌سیم در محصولات 5G CPE کاربرد خواهد داشت. تراشه‌ی جدید شرکت مدیاتک می‌تواند در خانه، محل کار و به وسیله‌ی کاربران موبایل مورد استفاده قرار بگیرد. به کمک این تراشه، شما کیفیت جدیدی از برقراری ارتباط با دنیا را تجربه خواهید کرد.

تراشه مدیاتک T750

هر آنچه که نیاز است از تراشه مدیاتک T750 بدانیم!

این تراشه از فناوری فوق پیشرفته 7 نانومتری بهره می‌برد که کاملا متناسب با مودم‌هایی است که قرار است امکان اتصال 5G را برای کاربران ممکن آورند. پشتیبانی از باند بسامد Sub-6GHz از دیگر ویژگی‌های قابل توجه برای این تراشه به حساب می‌آید. پشتیبانی از این باند بسامد برای مناطقی که دارای DLS، کابل یا فیبر نوری هستند بسیار حائز اهمیت خواهد بود. این فناوری امکان دسترسی به خدمات را در مناطقی که از خدمات کمتری بهره می‌برند را ساده‌تر خواهد کرد.

تولید کنندگان نظیر شرکت‌هایی که به ساخت مودم‌های بی‌سیم مشغول هستند، از این پس می‌توانند با استفاده از این تراشه محصولات پیشرفته‌تر با عملکردی بهتر را روانه بازار کنند. حتی این تراشه در حال حاضر برای ارزیابی اولیه به دست برخی از تولید کنندگان رسیده است. با این تفاسیر نوید تجربه اینترنت فوق‌العاده سریع از همین حالا قابل لمس بوده و باید منتظر محصولاتی باشیم که تراشه مدیاتک T750 در آن‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

همچنین محصولاتی که از این تراشه استفاده کنند، پوشش سیگنال گسترده‌تری را برای کاربر فراهم خواهند کرد. به لطف پیکربندی عالی و تکنولوژی ساخت بالای این تراشه شاهد عملکردی فوق‌العاده عالی خواهیم بود. پشتیبانی از شبکه‌های مستقل SA و شبکه‌های غیرمستقل NSA از دیگر مشخصات فنی قابل توجه این تراشه به حساب می‌آید.

بهره‌مندی از این تراشه در محصولات جدید قطعا یک خبر خوش برای تمامی کاربران اینترنت در سراسر دنیا خواهد بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه شرکت‌هایی در آینده نزدیک قرار است از این تراشه در ساخت محصولات خود استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*