مشخصات وان پلاس 8 تی

مشخصات وان پلاس 8 تی افشا شد؛ نمایشگر 120 هرتزی و تراشه اسنپدراگون +865

مشخصات وان پلاس 8 تی – OnePlus 8T افشا شد. این گوشی به نمایشگر 120 هرتزی، دوربین بهبود یافته و تراشه اسنپدراگون 865 پلاس مجهز شده است.

وان پلاس معمولا گوشی های پرچمدار خود را در اواخر سال میلادی معرفی و عرضه می‌کند و به نظر می‌رسد این اتفاق در سال 2020 نیز رخ خواهد داد. بر اساس اطلاعات جدید، گوشی وان پلاس 8 تی – OnePlus 8T با صفحه نمایش 6.55 اینچی امولد عرضه می‌شود که دارای نرخ تازه سازی 120 هرتزی است. این اندازه نمایشگر دقیقا با گوشی وان پلاس 8 برابر است، اما میزان تازه‌سازی تصویر آن بالاتر از 90 هرتز در وان پلاس 8 خواهد بود. علاوه بر این، همانطور که از چند روز پیش تصاویری از این گوشی افشا شد، وان پلاس 8T احتمالا از صفحه نمایش تخت برخوردار است.

سایر مشخصات وان پلاس 8 تی

در پشت گوشی، دوربین چهارگانه وجود دارد که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض یا اولترا واید 16 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی می‌شود. به نظر می‌رسد این دوربین‌ها با دوربین‌های وان پلاس 8 یکسان است، اما یک حسگر تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی اضافه شده است. با این حال منابع افشا کننده شایعات ادعا می‌کنند که دوربین اصلی وان پلاس 8 تی از سنسور تصویربرداری جدیدتری نسبت به مدل قبلی استفاده می‌کند و کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد. باید دید آیا وان پلاس 8T دوربین اصلی وان پلاس 8 پرو را دریافت می‌کند یا خیر.

از نظر طراحی، انتظار نداشته باشید که گوشی متفاوتی از زبان طراحی کلی وان پلاس 8 داشته باشید. این گوشی به چیپست جدیدتر و قدرتمندتر اسنپدراگون 865 پلاس مجهز شده و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در آن وجود دارد. وان پلاس 8 تی سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری اکسیژن او اس 11 – OxygenOS 11 را اجرا می‌کند. انتظار می‌رود این گوشی در پایان ماه جاری میلادی یا در هفته اول اکتبر 2020 رونمایی شود و شاید گوشی دیگری با نام وان پلاس 8 تی پرو نیز در کار باشد.