ال جی

همکاری ال جی با نوآوران برای توسعه گوشی های هوشمند منحصر به فرد

شرکت ال جی به عنوان یک برند پیشرو در حوزه تکنولوژی برای توسعه گوشی های هوشمند منحصر به فرد با شرکای پلتفرمی و نوآوران همکاری خواهد کرد.

ال جی الکترونیکس با انتشار یک ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای شروع پروژه Explorer را اعلام کرد که در آن به اولین اسمارت فون از این سری جدید اشاره شده است. Explorer Project یک ابتکار و همچنین دسته‌بندی جدید است و شامل دستگاه‌هایی خواهد بود که تجربیات کاربری متمایز و حتی هنوز ناشناخته‌ای را ارائه خواهند کرد. این پروژه در واقع یک استراتژی برای رسیدن به قلمروهای نامکشوف و ناشناخته در این صنعت خواهد بود. جزئیات دقیق Explorer Project در ساعت ۱۰ به وقت تابستانی شرقی (EDT) روز چهاردهم سپتامبر از طریق کانال رسمی یوتیوب Youtube و صفحه فیس‌بوک Facebook LG Mobile به طور رسمی اعلام خواهد شد ، مشاهده ویدئو در صفحه آپارات ال جی Aparat .

پروژه ال جی برای توسعه گوشی های هوشمند منحصر به فرد

ال جی

ال جی پروژه Explorer را در پاسخ به نیازهای کاربردی متنوع مصرف‌کنندگان تلفن‌های همراه هوشمند و اقناع حداکثری حس کنجکاوی و هیجانات صنعت موبایل آغاز نموده. ال جی با یاری شرکای کلیدی مورد اعتماد خود به دنبال تحقق اهداف مبتکرانه Explorer و تزریق حیاتی نو به حوزه‌های بکر این صنعت، به همراه تجدید وضعیت و توسعه تجربه کاربری موجود است. علاوه بر این Explorer Project سمت‌وسویی تازه در مسیر استراتژی همگرایی اسمارت فون های ال جی خواهد بود. «پروژه کاوشگر» منحصرا بر کاربردهای جدیدی متمرکز است که در طراحی‌های ابتکاری ال جی کشف شده‌اند. خط تولید جهانی جدید ال جی، مانند محصولات سری LG VELVET، شامل گروهی از ابزارهای رقابتی خواهد بود که بر سبک زندگی مصرف‌کنندگان تمرکز دارد.

ال جی

ال جی با همکاری شرکای صنعتی همچون Rave و Ficto و Tubi و NAVER به دنبال توسعه امکانات و قابلیت‌های منحصربه‌فردی است که تجربه دیداری موبایلی در ابزارهای Explorer Project را ارتقا خواهند بخشید. Qualcomm Technologies هم با تکنولوژی پردازنده‌های پیشرو صنعتی و دانش خود در خصوص چگونگی خلق عملکرد فوق‌العاده در سری محصولات متمایز ال جی، در این طرح مشارکت خواهد داشت.

ال جی

Rave بدون هیچ محدودیت مکانی، کاربران را قادر می‌سازد تا از برقراری ارتباط با یکدیگر و پخش برخط محتوا لذت ببرند. Ficto هم که از پیشگامان تقسیم درآمد در حوزه محتوای موبایلی است، با راه‌اندازی سرویس پخش زنده بین‌المللی خود با پروژه کاوشگر همراه خواهد شد. Tubi در نقش بزرگ‌ترین سرویس پخش زنده رایگان تبلیغ-محور نیز یکی از همراهان اولیه Explorer Project است. NAVER، غول جستجوی بی‌رقیب کره جنوبی که همکاری نزدیکی در توسعه LG Dual Screen داشته، نسخه ویژه‌ای از مرورگر Whale با قابلیت‌های منحصربه‌فرد را برای دستگاه‌های Explorer Project توسعه خواهد داد.

ال جی

Morris Lee رئیس شرکت ارتباطات موبایل ال جی می‌گوید:

LG و همکاران کلیدی‌اش دریافته‌اند که ارائه یک تجربه کاربری جدید و متمایز برای مصرف‌کنندگان در حوزه اسمارت فون اهمیتی حیاتی دارد. ال جی همواره از پیشگامان توسعه ایده‌های رادیکالی و تجربه ناشناخته‌ها در زمینه عوامل شکل‌دهنده اسمارت فون بوده و این تنها راه خلق نوآوری‌های ضروری در بازار موبایل است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*