هواوی نوا 8 با چیپست دایمنسیتی

احتمالا خانواده هواوی نوا 8 با چیپست دایمنسیتی عرضه می‌شوند

احتمال می‌رود نسل جدید گوشی‌های میان رده رو به بالای هواوی نوا 8 با چیپست دایمنسیتی ساخت مدیاتک وارد بازار شوند.

هواوی اوایل امسال گوشی نوا 7 آی – Huawei Nova 7i و در ماه آوریل نیز دیگر اعضای این خانواده شامل Nova 7 SE ،Nova 7 و Nova 7 Pro را معرفی کرد. این کمپانی اواخر سال گذشته نیز گوشی‌های نوا 6 را به نمایش گذاشت و با توجه به سابقه آن انتظار می‌رود پس از معرفی پرچمدار میت 40 که در ماه جاری یا ماه آینده میلادی صورت می‌گیرد، گوشی‌های خانواده نوا 8 نیز تا پایان امسال معرفی شوند.

گفته می‌شود خانواده نوا 8 شامل سه گوشی نوا 8، نوا 8 اس ای و نوا 8 پرو است که به ترتیب احتمالا با چیپست‌های دایمنسیتی 800، 80‌0U و +1000 ساخت کمپانی تایوانی مدیاتک به بازار عرضه می‌شوند. در حالی گوشی‌های خانواده نوا 7 با چیپست‌های انحصاری های سیلیکون کایرین 810، 820 و 985 تولید شدند.

با توجه به عدم همکاری کمپانی تراشه‌ساز تایوانی TSMC با هواوی، این کمپانی دیگر به تراشه‌های کایرین دسترسی نداشته و ناچار به استفاده از محصولات دیگر سازندگان است و این امر سبب تقویت ادعای عرضه هواوی نوا 8 با چیپست دایمنسیتی می‌شود. همچنین احتمالا به همین دلیل گوشی‌های اخیر هواوی شامل انجوی 20 5G و انجوی 20 پلاس 5G با تراشه مدیاتک دایمنسیتی 720 تولید شدند.

طبق اطلاعات درز کرده هر سه گوشی خانواده نوا 8 گیگایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی دارند. احتمالا قیمت این گوشی‌ها نیز برای مدل نوا 8 اس ای برابر با 409 دلار، در مدل نوا 8 409 دلار و برای نوا 8 پرو نیز 585 دلار باشد. از آنجا که هواوی مشغول انجام تمهیدات لازم برای معرفی گوشی‌های پرچمدار میت 40 است، فعلا از گوشی‌های خانواده نوا 8 سخنی به میان نیاورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*