سونی Xperia 5 II

امکانات سونی Xperia 5 II در یک ویدیوی تبلیغاتی لو رفته به نمایش درآمد

پیش‌تر مشخصات کلیدی اکسپریا 5 مارک 2 افشا شده بود. حالا اما در این ویدیوی تبلیغاتی، می‌توانیم با طراحی و امکانات سونی Xperia 5 II بهتر آشنا شویم.

کلیپ لو رفته، بیشتر قابلیت‌های مالتی‌مدیا و امکانات گیمینگ سونی Xperia 5 II را برجسته می‌کند. آن‌طور که ویدیو نشان می‌دهد، این گوشی چنان همه‌فن حریف است که با آن می‌توانید از تماشای فیلم دلخواه خود لذت ببرید، موسیقی گوش کنید و هر کار دیگری که فکرش را بکنید!

از مشخصات فنی سونی اکسپریا 5 مارک 2 باید به نرخ ریفرش 120 هرتز نمایشگر، نرخ نمونه‌برداری تاچ 240 هرتز، اسپیکر دوگانه استریو در جلو و بهینه‌سازی‌های نرم افزاری برای تجربه کاربری بهتر هنگام گیمینگ اشاره کنیم. دستگاه، جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم دارد.

این ویدیو از قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری هم غافل نشده است. گوشی جدید سونی از توانایی عکسبرداری پشت سرهم با اکسپوژر/فوکوس خودکار و نرخ 20 فریم در ثانیه، ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 120 فریم در ثانیه و ویرایش ویدیوها روی نمایشگر OLED با دقت رنگ بالا برخوردار است.

پشتیبانی از شبکه 5G، تجهیز به تراشه اسنپدراگون 865 و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، دیگر موارد قابل مشاهده در این ویدیو هستند. کمپانی Sony در تاریخ 27 شهریور (17 سپتامبر) از گوشی اکسپریا 5 مارک 2 رونمایی خواهد کرد.

نگاهی به امکانات سونی Xperia 5 II