ال جی Wing

گوشی دو نمایشگره ال جی Wing در تاریخ 24 شهریور معرفی خواهد شد

شرکت ال جی اعلام کرد گوشی جدیدی با نام ال جی Wing در روز دوشنبه 24 شهریور معرفی خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند رویداد معرفی گوشی دو نمایشگره ال جی را از کانال یوتیوب و آپارات این شرکت مشاهده کنند.

ال جی الکترونیکس گوشی LG WING را به عنوان اولین محصول از مجموعه Explorer Project تائید کرد. پروژه Explorer شامل گروه جدیدی از موبایل‌های ال جی است که با هدف کشف راه‌های تازه در تعامل کاربر با ابزارهای موبایل آغاز گردیده و بر تکامل و حتی تغییر نیازهای مصرف‌کنندگان امروزی و به چالش کشیدن هنجارهای کاربری مرسوم متمرکز شده است. اسمارت فون‌های جدید و جسورانه ال جی فرم طراحی  و تجربه موبایلی جدید و متفاوتی ارائه خواهند نمود که خلق آن با تلفن‌های هوشمند مرسوم احتمالا غیرممکن باشد.

معرفی گوشی ال جی Wing در دوشنبه 24 شهریور

ال جی وینگ روز چهاردهم سپتامبر (دوشنبه 24 شهریور ) ساعت ۱۰ (منطقه زمانی تابستانی شرقی) از طریق کانال رسمی یوتیوب LG Mobile (به آدرس https://www.youtube.com/LGMobile)، و کانال آپارات ال جی ایران (https://www.aparat.com/lg)‌ رونمایی خواهد شد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*