گوشی نوکیا 3.4

مشخصات، قیمت و تصاویر گوشی نوکیا 3.4 فاش شد

نوکیا 3.4 – Nokia 3.4 مدتی پیش در تصاویر رندر دیده شد. اکنون مشخصات فنی، نحوه قیمت‌گذاری و رنگ‌بندی این گوشی نیز فاش شده است.

نوکیا 3.4 گوشی میان رده جدیدی است که به‌زودی توسط HMD Global رونمایی خواهد شد. به‌تازگی تصاویر رندر این گوشی به همراه مشخصات فنی و قیمت این گوشی لو رفته است.

HMD Global گوشی میان رده جدید خود را با نمایشگر 6.2 اینچی و نسبت تصویر 20:9 عرضه خواهد کرد. صفحه نمایش این گوشی وضوح HD+ دارد و حفره دوربین سلفی در آن جای گرفته است.

گوشی نوکیا 3.4دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی خواهد بود و در پنل پشتی ماژول دوربین سه‌گانه تعبیه شده است. ماژول دوربین این گوشی طراحی دایره‌ای شکل دارد و لنز‌های 13، 5 و 2 مگاپیکسلی در خود جای داده است. اگر چه هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما گفته‌ می‌شود لنز‌های این گوشی شامل سنسور ماکرو و تشخیص عمق خواهد بود.

گوشی نوکیا 3.4 در نسخه پایه با 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و نمونه 64 گیگابایتی آن نیز تولید می‌شود. هر یک از این مدل‌ها 3 گیگابایت حافظه رم و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی خواهند داشت.

HMD Global از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 460 برای این گوشی استفاده خواهد کرد که نسبت به تراشه اسنپدراگون نسخه‌ی قبلی، پیشرفت مناسبی به نظر می‌رسد.

زمان معرفی، قیمت و رنگ‌بندی نوکیا 3.4

گوشی جدید نوکیا احتمالا  اواخر سپتامبر یا حداکثر اوایل اکتبر معرفی و عرضه خواهد شد. به گفته‌ی منابع، این گوشی با قیمت 168 دلار در رنگ‌های آبی، بنفش و خاکستری روانه بازار خواهد شد.