هواوی فری بادز پرو

تیزر رسمی هواوی فری بادز پرو منتشر شد

تیزر رسمی هواوی فری بادز پرو منتشر شد. هواوی FreeBuds Pro قرار است 20 شهریور در کنار چندین محصول دیگر رونمایی شود.

هواوی در جساب کاربری شبکه اجتماعی Weibo خود، تیزر ویدیویی از هدفون‌های بی‌سیم فری بادز پرو منتشر کرد. در این ویدیو نشان داده شده که هر کدام از این هدفون‌ها به شکل حرف P طراحی شده تا تداعی کننده حرف اول Pro باشد. طبق این ویدیو، هواوی فری بادز پرو همانند فری بادز 3 از فناوری حذف نویز فعال استفاده می‌کند.

هواوی فری بادز پروهمچنین در این تیزر می‌توان میکروفون‌های به‌کاررفته روی هر کدام از این هدست‌ها را مشاهده کرد. فری بادز پرو با کمک همین میکروفون‌ها قابلیت حذف نویز فعال را ارائه می‌کند.

طبق شایعاتی که قبلا منتشر شد، می‌دانیم فری بادز پرو قرار است کاملا شبیه به اپل ایرپادز پرو باشد. این محصول به تراشه کایرین A1 مجهز خواهد شد و از فناوری بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند. هر کدام از این هدست‌ها به باتری 52.5 میلی‌آمپر ساعت مجهز هستند و با هربار شارژ تا 3.5 ساعت دوام خواهند آورد. هواوی قصد دارد بادز پرو را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سفید به بازار عرضه کند.

هواوی فری بادز پروهواوی طی کنفرانسی در 10 سپتامبر (20 شهریور) از فری پادز پرو، فری لیس پرو ( FreeLace Pro)، دو ساعت هوشمند و دو لپ‌تاپ جدید رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خب با این شرایط قیمتی یک هندزفری بیسیم فیک خوب معرفی کنید بی زحمت.😐😅

  2. می بند دارم و ازش راضیم به جز عدم ساپورت فونت فارسی