خانواده آیفون 12 اپل

اپل دو عضو خانواده آیفون 12 خود را زودتر عرضه می‌کند

ظاهرآً اپل قصد دارد دو عضو خانواده آیفون 12 – iPhone 12 خود را زودتر از دو عضو دیگر وارد بازار کند. آن‌ها یک مدل اقتصادی و یک پرچمدار هستند.

با توجه به اظهارات منتشر شده از سوی تأمین کنندگان SLP کمپانی اپل، Digitimes اینگونه حدس می‌زند که حداقل دو عضو از خانواده آیفون 12 اپل زودتر از دو مدل دیگر روانه‌ی بازار خواهند شد. این ایده‌ای است که دیجی تایمز آن بر آن اعتقاد دارد و با پیش‌بینی‌های دیگر منابع از جمله بلومبرگ کاملاً متضاد است.

اگرچه تمام نظریه‌ها بر این موضوع متفق‌القول هستند که هر چهار مدل این خانواده به صورت همزمان عرضه نخواهند شد. اطلاعات به دست آمده از سوی تأمین کنندگان SLP آیفون‌های اپل نشان می‌دهد که دو مدل آیفون 12 6.1 اینچی پرو و 6.1 اینچی غیر پرو در کنار یکدیگر عرضه خواهند شد. فروش قطعات آن‌ها از ماه جولای آغاز خواهد شد، در حالی که قطعات مربوط به دو مدل 5.4 اینچی و 6.7 اینچی سری iPhone 12 حداقل تا اواسط ماه آگوست آماده‌ی عرضه نخواهد بود.

برخی بر این باورند که آیفون‌های اقتصادی اپل که دو مدل 6.1 اینچی و 5.4 اینچی هستند ابتدای امر عرضه خواهند شد، اما بعید به نظر می‌رسد این چنین باشد. اپل برای به حداکثر رساندن درآمد و سودآوری خود باید حداقل یک آیفون بالارده را در کنار مدل اقتصادی به بازار عرضه کند. این را آخرین گزارشی که از سوی زنجیره‌ی تأمین کنندگان قطعات آیفون‌ها به دیجی تایمز داده شده تأیید می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*