گوشی ال جی وینگ

این رندر لو رفته طراحی ال جی وینگ 5G را به طور کامل نشان می دهد

پیش‌تر نحوه چرخش صفحه نمایش گوشی LG Wing را در یک ویدیو دیده بودیم. حالا اما این رندر جدید، طراحی ال جی وینگ 5G را نشان می‌دهد؛ هم پنل جلو و هم پشت!

ال جی برای مدتی گوشی های رده بالای خود را در قالب دو سری G و V عرضه می‌کرد؛ ولی حالا آن‌ها را تحت عنوان Universal Line ادغام کرده است. گوشی LG Velvet هم متعلق به همین خط تولید بود. کمپانی کره‌ای یک سری آزمایشی را هم با نام Explorer Project خلق کرده که مدل Wing نخستین محصول آن است. ایوان بلس در افشاگری تازه‌ی خود، یک رندر خبری به ظاهر رسمی را منتشر کرده که طراحی ال جی وینگ 5G را کاملا آشکار می‌سازد.

طراحی ال جی وینگ 5G

اگر موبایل های منعطف را کنار بگذریم، احتمالا ال جی Wing متمایزترین گوشی هوشمند در چند سال اخیر است. در نگاه اول با آن نمایشگر اولد 6.8 اینچی و حاشیه‌های باریک، مشابه هر اسمارت فون دیگری به نظر می‌رسد. اما با یک چرخش 90 درجه، نمایشگر دوم آن ظاهر می‌شود؛ یک پنل کوچک‌تر 4 اینچی!

برای این طراحی T-شکل ال جی وینگ 5G کاربردهای زیادی قابل تصور است. مثلا می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را با صفحه نمایش اصلی تماشا کنید و همزمان، کامنت‌ها یا توضیحات ویدیو را با نمایشگر کوچک‌تر بخوانید. یا محیط چت در اپ های پیام‌رسان را با نمایشگر بالایی ببینید و از پنل پایینی، پیام خود را تایپ کنید. هنگام رانندگی هم اپلیکیشن رهیاب قابل نمایش روی صفحه نمایش بزرگ‌تر است؛ در این مواقع، نمایشگر دیگر می‌تواند برای پخش موسیقی یا برقراری تماس تلفنی کاربرد داشته باشد.

دوربین سه گانه در طراحی ال جی وینگ 5G

چیزی که هنوز روشن نیست، موقعیت دوربین سلفی در این گوشی است؛ زیرا حاشیه بالا و پایین نمایشگر اصلی، کوچک‌تر از آن به نظر می‌رسد که میزبان دوربین باشد. اطراف نمایشگر دوم هم هیچ اثری از لنز دوربین دیده نمی‌شود. پس فعلا هیچ سرنخی در این مورد نداریم.

اما در پنل پشتی، یک مجموعه دوربین سه‌گانه خودنمایی می‌کند. ماژول دوربین بی‌شباهت به آنچه که در اوپو رینو 4 دیدیم نیست. لنز دوربین بالایی، کمی بزرگ‌تر از دوتای دیگر است و با یک فلاش LED همراهی می‌شود. البته هنوز از مشخصات فنی این مجموعه دوربین، بی‌خبریم.

طبق گزارش‌ها، کمپانی سازنده از چیپست 5G اسنپدراگون 765G در این گوشی استفاده می‌کند؛ همان تراشه‌‌ای که در گوشی های ال جی ولوت و وان پلاس نورد هم به کارگیری شد.

از ویژگی‌های نرم افزاری محتمل گوشی هم باید به سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری سفارشی اشاره کنیم. احتمالا یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی هم وظیفه تامین انرژی را برعهده خواهد داشت.

تاریخ معرفی و قیمت ال جی Wing 5G

این گوشی که در مقطعی از آن با نام LG Swing هم یاد می‌شد، روز دوشنبه 24 شهریور با برگزاری یک مراسم آنلاین در کره جنوبی، معرفی می‌شود.

شایعات از بهای 1.09 میلیون وونی آن حکایت دارند که با 915 دلار برابری می‌کند. البته با احتساب هزینه‌های جانبی، بعید نیست دستگاه با برچسب قیمت 999 دلاری وارد بازارهای جهانی بشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هلیکوپتره؟ فقط جنبه نمایشی داره

  2. ال جی که گفت دیگه گوشی نمیزنه🤔

  3. همیشه ال جی طراحی های مزخرفی داره که این به چه درد می‌خوره

  4. بیخود ترین طرحی که تاالان دیدم

  5. خیلی طراحیش خاص و متفاوته ولی فک نمیکنم خیلی ازش استقبال شه