مشخصات گلکسی اس 20 فن ادیشن

مشخصات گلکسی اس 20 فن ادیشن به شکل تصادفی در وب‌سایت سامسونگ به نمایش در آمد

مشخصات گلکسی اس 20 فن ادیشن تصادفا در سایت رسمی سامسونگ به نمایش در آمد. Galaxy S20 FE از جذاب‌ترین گوشی‌هایی است که سال جاری توسط سامسونگ رونمایی خواهد شد.

نسخه طرفداران گلکسی اس 20 از گوشی‌های مورد انتظار سال 2020 است. تا به‌امروز اطلاعات زیادی از این گوشی افشا شده است. اخیرا صفحه معرفی آن به صورت غیر منتظره‌ای در شعبه فلیپین وب سایت سامسونگ به نمایش درآمد برخی از مشخصات گلکسی اس 20 فن ادیشن را فاش کرد.

طبق صفحه منتشر شده از این وب سایت، نام دستگاه، شماره مدل، قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت، دو گزینه‌ی رنگی و تنها یک گزینه حافظه داخلی مشخص شده است.

پیشتر در رندر‌های غیر رسمی که از  گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 فن ادیشن منتشر شده بود، 6 گزینه‌ی رنگی دیده می‌شد اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد این گوشی را تنها در رنگ‌های Cloud Navy و Cloud Lavender به بازار فلیپین ارسال کند. البته گزینه‌های رنگی دیگر این گوشی ممکن است مختص بازار‌های خاصی باشند یا دیرتر در سایر بازارها عرضه شوند.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 20 فن ادیشن (شایعات)

مشخصات گلکسی اس 20 فن ادیشناس 20 فن ادیشن با پردازنده اسنپدراگون 865 همراه خواهد شد. این گوشی تنها در گزینه‌ی ذخیره سازی 128 گیگابایت و احتمالا با 6 گیگابایت حافظه رم روانه بازار می‌شود. البته این مقدار حافظه داخلی و حافظه رم قطعی نیست و ممکن در زمان معرفی تغییر یابد.

این گوشی به نمایشگر 6.5 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز خواهد شد. باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع 15 وات، از دیگر مشخصات این گوشی است.

گلکسی اس 20 فن ادیشن در پنل پشتی از ماژول دوربین سه گانه پشتیبانی می‌کند که  دو لنز 12 مگاپیکسلی و یک لنز 8 مگاپیکسلی را شامل می‌شود. سنسور‌های یادشده، دوربین اصلی، دوربین اولترا واید و تله فوتو خواهند بود. این گوشی همچنین در پنل جلویی به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز می‌شود که درون حفره روی نمایشگر قرار گرفته است.

مشخصات گلکسی اس 20 فن ادیشنبه طور کلی، گلکسی اس 20 فن ادیشن کاملا شبیه به دیگر اعضای خانواده اس 20 طراحی شده و انتظار می‌رود در برخی از بازارهای منتخب با پشتیبانی از فناوری 5G ارائه شود. احتمالا در نسخه‌های 4G LTE این گوشی، از تراشه اگزینوس 990 استفاده خواهد شد.

در حالی که هنوز مشخصات گلکسی اس 20 فن ادیشن  به شکل رسمی اعلام نشده، طبق شایعات این گوشی قیمتی حدود 700 تا 800 دلار برای مدل‌های 5G و 4G LTE خواهد داشت. با توجه به اینکه گلکسی اس 20 5G و نوت 20 5G حدود 1000 دلار قیمت گذاری شده‌اند، پیش‌بینی می‌شود گلکسی اس 20 فن ادیشن 300 دلار ارزان‌تر از این مدل‌ها قیمت‌گذاری شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. رنگبندی این گوشی بسیار خوبه