گوشی موتو ای 7 پلاس - Moto E7 Plus موتورولا

گوشی موتو ای 7 پلاس با پردازنده اسنپدراگون 460 معرفی شد

گوشی موتورولا موتو ای 7 پلاس – Moto E7 Plus با پردازنده اسنپدراگون 460 ، مشخصت فنی رده ابتدایی و قیمت مناسب معرفی شد.

سری E گوشی‌های شرکت موتورلا، همیشه کیفیت نسبتا خوبی را در کنار قیمتی مناسب به بازار کشورهای آمریکا و همسایگان آن ارائه کرده و تا حدودی نیز موفق ظاهر شده است. با این وجود، گوشی جدید این شرکت با نام موتو ای 7 پلاس، مدت‌ها سوژه وبسایت‌های مختلف، برای لو رفتن مشخصات فنی، قیمت و طراحی آن قرار گرفته بود.

با این حال، امروز بالاخره این شایعات که اکثر آنان نیز درست پیش‌بینی شده بودند، با معرفی رسمی این گوشی به پایان رسیدند و موتورولا تصمیم گرفت تا آن را به صورت رسمی، ابتدا در کشور برزیل معرفی کند.

گوشی موتو ای 7 پلاس ؛ مشخصاتی مناسب، قیمتی مناسب‌تر

گوشی موتو ای 7 پلاس - Moto E7 Plus موتورولا

مشخصات فنی این گوشی، همانطور که از یک محصول اقتصادی و میان‌رده انتظار می‌رود، قابل قبول خواهد بود؛ شاید پردازنده اسنپدراگون 460 در ابتدا کمی موجب ناامیدی از این گوشی شود اما ۴ گیگابایت فضای رم و همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا با کارت حافظه Micro SD)، ممکن است کمی این وضعیت را بهبود ببخشد.

کیفیت دوربین اصلی گوشی Moto E7 Plus تا ۴۸ مگاپیکسل بوده و در کنار آن، یک سنسور ارتفاع‌سنج ۲ مگاپیکسلی، و یک فلش LED قرار دارد. همچنین ناچ بالای صفحه این اسمارت‌فون، جای قرار گرفتن دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی آن است.

گوشی موتو ای 7 پلاس - Moto E7 Plus موتورولا

گوشی کاملا ضد آب بوده و سیستم عامل آن، اندروید ۱۰ خواهد بود که روی یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD، با کیفیت HD اجرا خواهد شد. به علاوه، نکته قابل توجه در این گوشی، ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری آن خواهد بود؛ چیزی که به گفته خود شرکت موتورولا، قابلیت حفظ شارژ تا ۲ روز را دارد. البته این باتری با سرعت ۱۰ ولت شارژ می‌شود که باعث می‌شود تا پر شدن آن کمی زمان‌بر باشد.

در آخر نیز لازم به ذکر است که قیمت این گوشی، تنها ۲۵۵ دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قابلیت حفظ شارژ تا ۲ روز عالیه البته این باتری با سرعت ۱۰ ولت شارژ می‌شود که باعث می‌شود تا پرشدنش زمان بر باشه وارزشش رو داره