هواوی فری بادز پرو

هواوی فری بادز پرو رقیبی برای اپل ایرپادز پرو !

مشخص شدن تاریخ عرضه و قیمت هواوی فری بادز پرو – Huawei FreeBuds Pro نشان می‌دهد این گجت با قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند اپل ایرپادز پرو – AirPods Pro را به چالش بکشد.

پس از مدل فری بادز 3 حالا هواوی از فری بادز پرو رونمایی کرده است؛ نخستین ایرفون کاملا بی سیم که از ANC هوشمند پشتیبانی می‌کند و حذف نویز دینامیک را با تلفیقی از راهکارهای سخت افزاری و نرم افزاری انجام می‌دهد.

در توضیح باید گفت که ایربادز جدید هواوی با سه پروفایل صوتی مختلف (General, Cosy, Ultimate) کار می‌کند تا بسته به سروصدای موجود در محیط، عملکرد بهینه‌ای در زمینه حذف نویز داشته باشد.

از امکانات کنترلی گجت باید به ژست‌های حرکتی جدید و تاچ‌پد اشاره کنیم. پد‌های حساس به لمس که در بخش مکعب-مستطیلی هر یک از بادها تعبیه شده‌اند، به کاربران امکان کنترل از طریق سوایپ کردن یا ضربه زدن را می‌دهند.

قابلیت Dual Connection هم در آن گنجانده شده است تا امکان اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های مختلف را داشته باشد؛ این شامل آیفون، آیپد، دیوایس‌های اندرویدی و سیستم های هوشمند ویندوزی می‌شود.

قیمت هواوی فری بادز پرو

هواوی این محصول را از ماه آینده میلادی (اکتبر) وارد بازار می‌کند. قیمت فروش در اروپا 199 یورو (معادل 236 دلار) است. البته اگر در آمریکا عرضه شود، شاید قیمتش به 200 دلار نزدیک‌تر باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*