گوشی وان پلاس

تصاویر وان پلاس 8 تی پرو به بیرون درز کرد

پیش‌تر شایعاتی از عدم عرضه OnePlus 8T Pro شنیده می‌شد؛ ولی حالا یکی از افشاگران دنیای موبایل با انتشار تصاویر وان پلاس 8 تی پرو برخی از مشخصات گوشی را فاش کرده است.

گوشی های سری OnePlus 8 در نیمه نخست سال 2020 با نمایشگر حفره‌دار معرفی شدند. اما در این تصاویر منتسب به وان پلاس 8 تی پرو اثری از حفره روی نمایشگر دیده نمی‌شود و گوشی دارای طراحی تمام صفحه است. این می‌تواند نشانه‌ای از وجود دوربین سلفی زیر نمایشگر در آن باشد.

البته در حال حاضر تنها گوشی مجهز به این فناوری، زد تی ای اکسون 20 5G است. شیائومی هم قصد عرضه چنین دستگاهی را در نیمه نخست سال آینده دارد. پس وجود دوربین سلفی پاپ آپ در وان پلاس 8 تی پرو محتمل‌تر است تا دوربین زیر نمایشگر!

به هر حال در این تصاویر می‌توانیم مشخصات کلیدی دستگاه را ببینیم؛ از جمله صفحه نمایش 6.78 اینچی با نرخ ریفرش 120 هرتز که لبه‌های خمیده دارد.

از سخت افزارهای داخلی وان پلاس 8 تی پرو باید به تراشه اسنپدراگون 865 پلاس، رم 12 گیگ و حافظه داخلی 256 گیگ اشاره کنیم. ظاهرا دوربین چهارگانه عقب متشکل از سنسورهای 5+16+48+48 مگاپیکسلی و در قیاس با وان پلاس 8 پرو ارتقایافته است. نام سیستم عامل پیش فرض اندروید 11 هم در تصاویر دیده می‌شود.

البته هنوز هیچ یک از مقامات وان پلاس وجود چنین محصولی را تایید نکرده‌اند. در داخل کمپانی هم اخیرا تغییر و تحولاتی رخ داد که این موضوع، برنامه‌های آتی آن را غیر قابل پیش‌بینی می‌کند. به هر حال اگر OnePlus روال سال‌های گذشته را ادامه دهد، در نیمه دوم امسال شاهد عرضه وان پلاس 8 تی پرو خواهیم بود.

تصاویر منتسب به وان پلاس 8 تی پرو