رندرهای گلکسی اس 20 فن ادیشن

رندرهای گلکسی اس 20 فن ادیشن را با کیفیت بالا تماشا کنید

این رندرهای گلکسی اس 20 فن ادیشن – Samsung Galaxy S20 FE دستگاه را از زوایای مختلف با رنگ‌های متنوع نشان می‌دهند. این رندرها را با کیفیت بالا تماشا کنید.

در رندرهای گلکسی اس 20 فن ادیشن می‌بینیم که این گوشی برخی از ویژگی‌های ظاهری مدل استاندارد Galaxy S20 را به ارث برده؛ از جمله نمایشگر مسطح آمولد با حفره مرکزی. البته شاید باریک‌ترین حاشیه‌های ممکن را نداشت باشد؛ ولی از این لحاظ، نسبت به خیلی از گوشی های میان رده، بهتر است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، صفحه نمایش دستگاه کمی کوچک‌تر از گلکسی اس 20 پلاس بوده و اندازه‌ای بین 6.4 تا 6.5 اینچ خواهد داشت. ظاهرا در 6 رنگ مختلف هم عرضه خواهد شد.

رندرهای گلکسی اس 20 فن ادیشن

اما چیزی که هنوز یک راز باقی مانده، تجهیز به تراشه اگزینوس 990 سامسونگ یا اسنپدراگون 865 کوالکام است. این موضوع می‌تواند 4G یا 5G بودن گوشی را هم تحت تاثیر قرار دهد. ناگفته نماند که اعضای اصلی سری گلکسی اس 20 در بسیاری از کشورها با چیپست اگزینوس عرضه شدند؛ پس مدل فن ادیشن با تراشه اسنپدراگون، جذابیت بیشتری برای مشتریان ساکن در این مناطق خواهد داشت.

انتظار می‌رود ماژول دوربین سه‌گانه در پشت گوشی متشکل از دو دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و فوق عریض + یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو باشد.

در تصاویر، دکمه‌های تنظیم صدا و پاور را هم در فریم فلزی سمت راست گوشی می‌بینیم. ظاهرا درگاه USB-C در لبه پایینی و خشاب سیم کارت در لبه فوقانی قرار دارد.

برخورداری از استاندارد IP68، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع 25 وات، دیگر مشخصات احتمالی Galaxy S20 FE هستند.

رندرهای سامسونگ گلکسی اس 20 فن ادیشن

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اصلاً این طراحی تکراری که در نوت ۱۰ پیاده شد و بسیار زیبا بود روی s۲۰ جوابگو نیست و به نظر من ظاهر دستگاه اصلا قشنگ نشده