اینترنت هدیه معلمان

ایرانسل دومین بسته اینترنت هدیه معلمان را فعال کرد

ایرانسل دومین بسته اینترنت هدیه معلمان را فعال کرد. این بسته اینترنت رایگان 20 گیگابایتی با هدف تسهیل در فرایند ارائه محتواهای آموزشی به معلمان اختصاص داده شده است.

اپراتور ایرانسل دومین بسته اینترنت رایگان 20 گیگابایتی را برای معلمان فعال کرد که این بسته اینترنت هدیه معلمان با توجه به شیوع ویروس کرونا و رواج آموزش و تدریس آنلاین در سال تحصیلی 1399-1400 در نظر گرفته شده و هدف از ارائه آن نیز تسهیل در فرایند ارائه محتواهای آموزش است.

جزئیات فعال سازی بسته اینترنت هدیه معلمان

این بسته با هدف استفاده رایگان از خدمات اینترنت همراه ایرانسل برای حدود 150 هزار معلم ایرانسلی طبق لیست ارائه شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال شده است. از این رو معلمان قادر خواهند بود از بامداد روز 25 شهریورماه به مدت 3 ماه از این بسته بهره‌مند شوند. همچنین معلمان می‌توانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من بسته‌های هدیه فعال شده را مشاهده و از میزان مصرف آنها مطلع شوند.

بسته‌هایی که از قبل برای معلمان فعال شده است، بعد از پایان حجم بسته 20 گیگابایتی هدیه یا پس از پایان مهلت استفاده از این بسته هدیه مجددا برای آنها در دسترس خواهد بود. همچنین بسته های اینترنتی که در این مدت مهلت استفاده از آنها تمام می‌شود، قابل تمدید نخواهد بود. گفتنی است اپراتور ایرانسل در فروردین 99 نیز بسته اینترنت رایگان مشابهی را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود با هماهنگی وزارت ارتباطات به معلمان ارائه کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*