اپل واچ SE

آیا اپل واچ SE ضد آب است؟

به تازگی ساعت هوشمند اپل واچ SE به عنوان یک جایگزین ارزان‌تر برای Apple Watch سری 6 معرفی شد. این دو طراحی مشابهی دارند؛ اما آیا مدل اس ای هم ضد آب است؟

برخلاف سری 6، اپل واچ SE از پردازنده S6 و سنسور اکسیژن خون برخوردار نیست؛ اما ویژگی‌های ضروری مانند مقاومت در برابر آب، قابلیت تشخیص سقوط و امکان برقراری تماس اضطراری را دارد. حتی شتاب‌سنج، ارتفاع‌سنج، قطب‌نما و ژیروسکوپ آن هم مشابه اپل واچ سری 6 است.

اپل واچ اس ای تا عمق 50 متری نسبت به آب مقاومت نشان می‌دهد؛ یعنی می‌توانید در استخر برای ردگیری حرکات شنای خود از آن استفاده کنید. حتی در آب‌های آزاد هم می‌تواند برای نقشه‌برداری از مسیر حرکت به شما کمک کند.

البته مقاومت در برابر آب تا عمق مشخص، به معنای ضد آب بودن نیست؛ یعنی در آب‌هایی با جریان شدید یا هنگام اسکی روی آب و غواصی در اعماق، نباید آن را به همراه داشته باشید.

اپل واچ SE

از دیگر مشخصات Apple Watch SE باید به سیستم عامل واچ او اس 7 و چیپ S5 اشاره کنیم که در اپل واچ سری 5 نیز وجود داشت. سایز نمایشگر رتینا در این ساعت هم مشابه سری 6 است.

قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ SE

قیمت این گجت از 279 دلار آغاز می‌شود و برای نسخه Cellular+GPS به 329 دلار می‌رسد. هم‌اکنون امکان پیش‌خرید این ساعت هوشمند وجود دارد؛ ولی فروش رسمی از تاریخ 18 سپتامبر (28 شهریور) آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*