لوکسژن U6

قیمت لوکسژن U6 برای تحویل به مشتریان آذویکو چقدر خواهد بود؟

لوکسژن U6 به عنوان کراس اوور تایوانی بازار ایران محسوب می‌شود که شرکت آذویکو قصد دارد آن را به جای خودرو چینی ام جی 360 به مشتریان تحویل دهد.

مدتی قبل شرکت آذویکو اعلام کرد قصد دارد لوکسژن U6 را به مشتریان تعهدات معوق خودرو ام جی 360 تحویل دهد. البته این خودروساز با ارسال نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی و نظارتی اعلام کرد کراس اوور تایوانی لوکسژن U6 به صاحبان بیش از 2 حواله MG360 تحویل داده خواهد شد. در حال حاضر تولید لوکسژن U6 به روش SKD در کارخانه آذویکو به تولید می‌رسد و همزمان مالکان حواله‌های خودرو ام جی 360 نیز با برگزاری تجمع‌های اعتراضی مسالمت‌آمیز به دنبال تحویل خودرو ثبت نامی خود هستند. البته سازمان تعزیرات نیز شرکت آذویکو را موظف کرده است تا تعهدات ام جی 360 را با تحویل لوکسژن U6 و دانگ فنگ S50 به انجام برساند، اما همچنان بسیاری از دارندگان حواله‌های خودرو MG360 این شرکت موفق به دریافت خودرو نشدند.

لوکسژن U6

شرکت آذویکو هم‌اکنون تولید مدل 2018 و پیش از فیس لیفت کراس اوور تایوانی لوکسژن U6 را آغاز کرده است. این خودرو از موتور 1.8 لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 177 اسب بخار و و گشتاور 256 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از آن نیز توسط گیربکس 6 سرعت اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

لوکسژن U6

از امکانات لوکسژن یو 6 می‌توان به سیستم کنترل پایداری الکتریکی، هدآپ، تهویه اتوماتیک، تریم داخلی چرم، سانروف، در صندوق برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین‌های دید عقاب (دوربین نقطه کور جانبی)، دوربین 360 درجه، استارت دکمه‌ای، دنده پشت فرمان، صندلی برقی راننده و 6 کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای اشاره کرد.

قیمت لوکسژن U6

لوکسژن U6

برخی منابع آگاه در حوزه خودرو اعلام کردند دارندگان حواله خودرو ام جی 360 طی روزهای آینده کراس اوور تایوانی لوکسژن یو 6 را با قیمت حدود 490 تا 540 میلیون تومان تحویل خواهند کرد. همچنین مجوز شماره‌گذاری و تاییدیه‌های استاندارد این خودرو صادر شده است و شرکت آذویکو برای تحویل این خودرو مشکلی نخواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قیماش خیلی گرونه اخه چخبره

  2. قیمتش نسبت ب ماشین های دبگه خوبه