وان پلاس 8 تی

افشای طراحی و مشخصات وان پلاس 8 تی : نمایشگر 120 هرتز و فست شارژ 65 وات

پس از انتشار رندرهایی که پنل جلوی OnePlus 8T را نشان می‌دادند، حالا می‌توانیم طراحی کامل این گوشی را ببینیم. فهرستی از مشخصات وان پلاس 8 تی نیز بیرون آمده است.

این رندرها بر اساس طرح‌های شماتیک گوشی خلق شده‌اند و شاید ابعاد آن را به درستی نشان دهند؛ اما نمایانگر مشخصات ظاهری وان پلاس 8 تی هستند. مثلا می‌بینیم که نمایشگر مسطح دستگاه یک حفره در سمت چپ دارد.

ماژول دوربین پشتی هم ظاهر تازه‌ای به خود گرفته؛ به طوری که دیگر کپسولی شکل نیست و مثل برخی از گوشی های جدید سامسونگ، مستطیلی است. این ماژول از چهار دوربین با چیدمان L شکل و فلاش LED میزبانی می‌کند.

در لبه پایینی وان پلاس 8T درگاه USB-C را می‌بینیم که بین دو شکاف اسپیکر و خشاب سیم‌کارت قرار دارد. دکمه‌های پاور و Alert Slider (برای فعال‌سازی حالت لرزش یا بی‌‌صدا) روی فریم سمت راست تعبیه شده‌اند؛ اما دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ هستند. بالای نمایشگر هم یک روزنه باریک اما عریض برای اسپیکر دیده می‌شود.

مشخصات فنی وان پلاس 8 تی

مانند وان پلاس 8 اندازه صفحه نمایش این گوشی هم 6.55 اینچ توصیف شده است. ظاهرا وضوح آن نیز +FHD باقی می‌ماند؛ ولی نرخ ریفرش آن به 120 هرتز افزایش می‌یابد.

در زیر قاب وان پلاس 8 تی، تراشه اسنپدراگون 865 را خواهیم یافت که باید با 8 یا 12 گیگ رم و 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی همراه باشد.

بر اساس گزارش‌ها، دوربین سلفی گوشی، 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی در پشت، 48 مگاپیکسلی خواهد بود. سایر اجزای ماژول چهارگانه را نیز دوربین‌های فوق عریض 16 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسلی و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهند داد.

گفته می‌شود ظرفیت باتری مدل 8T با افزایش 200 میلی‌آمپر ساعتی در قیاس با وان پلاس 8 به 4500 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. سرعت شارژ آن حتی بیشتر هم افزایش می‌یابد و به 65 وات خواهد رسید. باید منتظر سیستم عامل اندروید 11 در پوسته‌ای از OxygenOS 11 نیز باشیم.

انتظار می‌رود در نیمه‌های مهر ماه، مراسم رونمایی از OnePlus 8T برگزار شود. شاید یک گوشی میان‌رده، مشابه وان پلاس نورد هم آن را همراهی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طراحی دوربین جلوش عالیه