نوت بوک گیمینگ آنر Hunter سری V700

نوت بوک گیمینگ آنر Hunter سری V700 با مشخصات قدرتمند رونمایی شد

نوت بوک گیمینگ آنر Hunter سری V700 جدیدترین محصول برند آنر بوده که با مشخصات فنی قدرتمند و قیمت مناسب حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

عصر امروز آنر از اولین محصول گیمینگ خود موسوم به نوت بوک گیمینگ آنر Hunter سری V700 پرده برداشت. این لپ تاپ در کنار وزن سبک و طراحی باریکش عملکرد قدرتمندی در زمینه پردازش دارد و کاربر را در اجرای هیچ برنامه سنگینی درمانده نمی‌کند. در ادامه به ویژگی‌ها و مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ آنر خواهیم پرداخت.

نوت بوک گیمینگ آنر Hunter سری V700

طراحی ظاهری

نوت بوک گیمینگ آنر Hunter سری V700 با بدنه‌ای فلزی با ضخامت 19.9 میلی‌متر با تعبیه مکانی برای استراحت دست حین تایپ ساخته شده که ظاهری شیک و به روز دارد و نور آبی پشت نمایشگر آن را مدرن‌تر کرده است.

این لپ تاپ از نمایشگر 16.1 اینچی گیمینگ بهره می‌برد که حدود 6.6 درصد فضای بیشتری نسبت به صفحه نمایش‌های متداول 15.6 اینچی ارائه می‌کند. رزولوشن صفحه فول اچ دی بوده اما نرخ به روز رسانی آن 144 هرتز است که آن را برای بازی‌های سنگین و پر هیجان مناسب می‌سازد. این نمایشگر به طور کامل از رنگ‌های sRGB پشتیبانی کرده و بازتولید رنگ آن کیفیت مطلوبی دارد. نسبت کنتراست صفحه 1000:1 بوده و تا 300 نیت روشنایی تولید می‌کند.

نوت بوک گیمینگ آنر Hunter سری V700

به لطف حاشیه‌های 4.7 میلی‌متری نمایشگر امکان قرارگیری آن در بدنه لپ تاپ‌های 15.6 اینچی فراهم شده و ابعاد کلی لپ تاپ بزرگتر از لپ تاپ‌های معمولی نخواهد بود.

این نوت بوک گیمینگ مجهز به کیبورد گیمینگ با 29 دکمه شده و فضای پیموده شده توسط هر دکمه هنگام فشردن 1.8 میلی‌متر خواهد بود. بدین ترتیب تایپ کردن با آن تجربه‌ای لذت‌بخش به همراه خواهد داشت و حین بازی هم دقت بالایی دارند. بالای کیبورد نیز دکمه پاور به چشم می‌خورد که با حسگر تشخیص اثر انگشت ادغام شده است. همچنین دکمه مخصوصی برای فعال‌سازی حالت «Mad War» تعبیه شده تا از حداکثر توان لپ تاپ تنها با فشردن یک دکمه بهره بگیرید.

نوت بوک گیمینگ آنر Hunter سری V700

برای رنگ‌پردازی نور پس‌زمینه کیبورد سه منطقه بزرگ در نظر گرفته شده تا نور‌های مختلفی در نقاط مختلف کیبورد نمایش داده شوند. البته امکان شخصی‌سازی رنگ نور پس‌زمینه نوت بوک گیمینگ آنر Hunter سری V700 نیز فراهم شده و حتی می‌توانید آن را با کیبورد تک رنگ سفارش دهید.

نوت بوک گیمینگ آنر Hunter سری V700

آنر برای محصول جدیدش اتصالات زیادی در نظر گرفته تا از هر لحاظ لپ تاپ گیمینگش همه فن حریف باشد. جک 3.5 میلی‌متری استریوی هدفون، یک درگاه USB-C (با پشتیبانی از انتقال داده و اتصال نمایشگر)، یک درگاه استاندارد HDMI، دو درگاه USB 3.2 نسل اول (USB-A)، یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه اترنت RJ45 گیگابیت از جمله راه‌های ارتباطی نوت بوک گیمینگ آنر برشمرده می‌شوند.

نوت بوک گیمینگ آنر Hunter سری V700

درگاه‌های HDMI 2.0 و USB-C DP1.2 جهت استفاده از نمایشگر سوم کاربرد خواهند داشت.

مشخصات فنی نوت بوک گیمینگ آنر Hunter سری V700

آنر در خصوص مشخصات فنی نوت بوک گیمینگ Hunter سری V700 از پردازنده اینتل Core i7-10750H استفاده کرده که 6 هسته و 12 ترد دارد. بیشترین فرکانس کاری این چیپ 5.0 گیگاهرتز بوده و عملکرد خارق‌العاده‌ای از خود به نمایش می‌گذارد. البته امکان سفارش این نوت بوک با پردازنده اینتل Core i5-10300H نیز وجود دارد.

اما در بحث کارت گرافیک شاهد به کار گیری NVIDIA GeForce RTX 2060 هستیم که با پردازش‌های آنی خود بالاترین کیفیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با این وجود از NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti نیز در نسخه اقتصادی لپ تاپ استفاده شده است. به انتخاب کاربر میزان 512 گیگابایت یا یک ترابایت حافظه SSD برای هانتر در نظر گرفته شده و رم دو کاناله به منظور افزایش سرعت انتقال داده در لپ تاپ تعبیه شده است. حافظه رم به لطف دو کاناله بودنش تا سقف 32 گیگابایت قابلیت ارتقا دارد.

نوت بوک گیمینگ آنر Hunter سری V700

نوت بوک گیمینگ آنر Hunter سری V700 تمرکز خاصی روی پخش و مهار گرمای پردازشگر داشته و با چهار فن و پنج هیت سینک نمی‌گذارد گرما دستان کاربر را اذیت کند. سطح تماس هیت سینک‌ها حدود 100 هزار میلی‌متر مربع بوده و این تضمینی برای حفظ دمای طبیعی لپ تاپ حتی حین کارکرد با تمام قوا خواهد بود. با این وجود با افزایش دما و تلاش سیستم‌های سرمایشی عمر بدنه و میزان صدای تولید شده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نوت بوک گیمینگ آنر Hunter سری V700

از لپ تاپ گیمینگ آنر هانتر وی 700 می‌توان با چند نمایشگر تعامل داشت و ضبط تصاویر روی صفحه تنها با لمس یک دکمه امکان‌پذیر شده است. همچنین رادار صدا روی این لپ تاپ نصب شده که می‌تواند منبع و جهت صداهای محیطی را تشخیص دهد.

قیمت و تاریخ عرضه

برای نسخه i5-10300H/GTX 1660 Ti/16GB/512GB برچسب قیمتی 1109 دلار و برای نسخه i7-10750H/RTX 2060/16GB/512GB قیمت 1257 دلار برگزیده شده است. همچنین مدل i7-10750H/RTX 2060/16GB/1TB با قیمت 1479 دلار فروخته خواهد شد.

در حال حاضر پیش‌فروش این لپ تاپ‌ها در حال انجام بوده و از 27 سپتامبر بارگیری آن‌ها شروع خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فوق العادس حیف پول ما که بی ارزشه من که فکر نمیکنم دیگه هیچوقت بتونم یه سیستم خوب داشته باشم