سیستم مورد نیاز بازی مافیا

سیستم مورد نیاز بازی مافیا – Mafia: Definitive Edition

بازی Mafia: Definitive Edition یک هفته دیگر منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید از مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی مافیا آگاهی پیدا کنید.

سیستم مورد نیاز بازی مافیا نسبتا متعادل است اما برای اجرای آن در پایین‌ترین تنظیمات، به یک پردازنده خوب نیاز خواهید داشت.

این نسخه جدید از مافیا شما را یک بار دیگر در نقش تامی آنجلو قرار می‌دهد و بر خلاف نسخه ریمستر قسمت دوم، از پایه بازسازی شده است. قسمت اول مافیا یکی از خاطره انگیزترین بازی‌های ویدیویی تاریخ به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که این نسخه بازسازی بتواند میراث آن را زنده نگه دارد.

سیستم مورد نیاز بازی مافیا

برای اجرای این بازی با تنظیمات گرافیکی پایین، به یک پردازنده Core-i5-2550K، شش گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی‌فورس GTX 660 نیاز دارید که تقریبا مشابه دیگر عناوین این روزهای بازار است. در مقابل، سیستم پیشنهادی بازی بسیار بالاتر از آن چیزی است که طرفداران متصور بودند و برای اجرای اثر به صورت ایده آل، به سیستم قدرتمندی نیاز خواهید داشت. کسانی که می‌خواهند بازی را به بهترین شکل ممکن تجربه کنند، به یک پردازنده Core-i7 3770، شانزده گیگابایت رم و یک کارت گرافیک GTX 1080 نیازمند هستند.

 سیستم مورد نیاز بازی مافیا

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-2550K @ 3.40GHz / ای ام دی FX 8120 @ 3.40GHz
– حافظه رم: 6 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 660 / ای ام دی Radeon HD 7870
– حافظه ویدیویی (VRAM): دو گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 50 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

سیستم مورد نیاز بازی مافیا

سیستم پیشنهادی بازی Mafia: Definitive Edition

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-3770 @ 3.40GHz / ای ام دی FX 8350  @ 4.2GHz
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1080 / ای ام دی Radeon RX 5700
– فضای هارد دیسک: 50 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

همان طور که مشاهده کردید، حداقل سیستم مورد نیاز بازی تقریبا مشابه نسخه ریمستر قسمت دوم است اما در حالی که بازسازی آن قسمت تنها به افزایش تکسچرها خلاصه می‌شد، این نسخه از نظر گرافیکی کاملا به روز شده و سطح بالاتری را ارائه می‌دهد. این مسئله در مقایسه سیستم پیشنهادی دو بازی بهتر مشخص می‌شود، شما برای اجرای قسمت دوم در بالاترین تنظیمات، تنها به 8 گیگابایت رم و یک کارت گرافیک GTX 780 نیاز داشتید.

توسعه این بازی بر عهده استودیوی هنگر 13 (Hangar 13) بوده که بازی ناموفق مافیا 3 و نسخه بازسازی مافیا 2 را در کارنامه دارد. موفقیت این نسخه جدید می‌تواند ساخته شدن قسمت چهارم را تضمین کند اما سازندگان کار سختی در پیش دارند و اگر این بازی هم نتواند در حد انتظار ظاهر شود، بدون شک پرونده این مجموعه بسته خواهد شد.

بازی Mafia در تاریخ 25 سپتامبر 2020 (4 مهر 1399)  برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. سازندگان اعلام کرده‌اند که که در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه نسخه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 ندارند اما اگر بازی پرفروش ظاهر شود، قطعا آن را برای نسل جدید کنسول‌ها نیز منتشر می‌کنند.