سری گلکسی F سامسونگ

سری گلکسی F سامسونگ در راه است؛ گوشی هایی ارزان قیمت و دوربین محور

شایعات از متولد شدن سری گلکسی F سامسونگ حکایت دارند؛ گوشی هایی متمرکز بر دوربین که به زودی در هند عرضه می‌شوند. ظاهرا نام نخستین مدل هم گلکسی اف 41 – Galaxy F41 است.

انتظار می‌رود گوشی های سری گلکسی F سامسونگ قیمتی بین 15 تا 20 هزار روپیه (200 تا 270 دلار) داشته باشند و از ماه آینده میلادی، منحصرا به صورت آنلاین فروخته شوند.

سری گلکسی F سامسونگ

در آستانه رونمایی از این سری، تصاویری از دفترچه راهنمای یک گوشی در صفحه پشتیبانی سامسونگ هند منتشر شده است. این دستگاه با شماره مدل SM-F415F باید گلکسی اف 41 باشد که البته پیش‌تر تصور می‌شد یک گوشی منعطف است.

نخستین عضو سری گلکسی F سامسونگ

با موبایلی روبه‌رو هستیم که یک نمایشگر ناچ‌دار، دوربین سه‌گانه، حسگر اثر انگشت در عقب و جک هدفون دارد. در تصاویر شماتیک، اسپیکر دوگانه هم دیده می‌شود که البته دومی، همان اسپیکر مکالمه (earpiece) است.

دفترچه راهنمای گلکسی F41 از تجهیز گوشی به دوربین‌های عریض و فوق عریض هم خبر می‌دهد. اشاره‌ای به رزولوشن آن‌ها نشده است؛ اما وجود سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی دور از ذهن نیست.

دیگر مورد اشاره شده، پشتیبانی گوشی از شارژ سریع (بدون ذکر سرعت) است. درگاه شارژ USB-C، دو خشاب سیم کارت و خشاب کارت microSD هم در تصاویر دیده می‌شوند.

اما اخیرا همین گوشی در بنچمارک Geekbench نیز رویت شده بود؛ با تراشه اگزینوس  9611 و رم 6 گیگابایتی که حاصل عملکرد آن، کسب 348 و 1339 امتیاز در آزمون‌های تک هسته و چند هسته‌ای بود.