بازی خدای جنگ 2 - God of War 2 سونی

بازی خدای جنگ 2 رسما معرفی شد + تاریخ انتشار

بازی خدای جنگ 2 – God of War 2 دنباله عنوان سال ۲۰۱۸ این سری، در رویداد شب گذشته سونی رسما معرفی و در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

شب گذشته دومین رویداد رسمی سونی در ساعت ۰۰:۳۰ به صورت آنلاین برگزار شد؛ جایی که تریلر عناوین جذابی مانند نسخه جدید سری بازی Final Fantasy (انحصاری برای سونی) و همچنین یک گیم‌پلی مهیج از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War به نمایش درآمدند.

با این وجود، اکثر طرفداران و کاربرانی که این رویداد مهم را تماشا می‌کردند، در اصل به دنبال فهمیدن قیمت کنسول نسل نهمی سونی یا همان پلی استیشن 5 بودند که در آخر رویداد هم اعلام شد. اما برگ برنده سونی، خبری بود که در آخر این رویداد و در اتفاقی کاملا پیش‌بینی نشده اعلام شد.

بازی خدای جنگ 2

بازی خدای جنگ 2 - God of War 2 سونی

پس از اعلام قیمت و در حالی که همه رویداد را تمام شده می‌دانستند، جیم رایان (Jim Ryan)، مدیر پلی استیشن اشاره کرد که هنوز یک چیز باقی مانده و آن، با صدای شخصیت کریتوس (Kratos) از بازی خدای جنگ شروع شد.

دنباله مستقیم بازی God of War که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده و به نحوی داستان سری را ریبوت کرده بود، حال برای عرضه در سال ۲۰۲۱ به صورت رسمی اعلام شد تا بازار شایعات و گمانه‌زنی‌های مربوط به آن را حتی بیشتر کند. البته ساخت نسخه جدیدی از این سری، با وجود نحوه پایان یافتن بازی God of War امری بود که احتمال انجام آن پس از عرضه کنسول پلی استیشن 5 بسیار احتمالی و مورد انتظار کاربران به شمار می‌رفت.

چنان که در تیزر کوتاه این بازی گفته شد، ظاهرا داستان آن درباره وقایع مربوط به رگناروک (Ragnarok) یا همان پایان دنیا در اساطیر نورس خواهد بود. پیش‌تر شایعات بسیاری درباره این جریان داستانی منتشر شده بودند که اشاره به نابود کردن جهان نورس، توسط اعمال شخصیت کریتوس داشتند. همچنین در پایان بازی قبلی درگیری مجدد وی، اینبار با خدایان نورس را دیده بودیم و به نظر می‌رسد که این درگیری تا مرز نابودی این جهان کشیده خواهد شد.

احتمال می‌رود که نام این بازی God of War: Ragnarok یا شاید همان God of War 2 باشد‌. عنوان جدید در سری خدای جنگ توسط استویو سانتا مانیکا (Santa Monica) ساخته خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خدای جنگ خدای بازی 😍😍😍

  2. بازی جذابیه ممنون بخاطر ساخته بازی