مشاهده پیام تلگرام بدون سین کردن

مشاهده پیام تلگرام بدون سین کردن ؛ 100 درصد عملی

برای مشاهده پیام تلگرام بدون سین کردن روش‌های متعددی وجود دارد، اما در این مطلب به شما ترفندی را آموزش خواهیم داد که می‌توانید به آسانی پیام تلگرام را بدون تیک دوم مشاهده کنید.

تلگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های حوزه پیام رسانی محسوب می‌شود و در ایران نیز همچنان با وجود فیلتر بودن مخاطبان زیادی دارد. یکی از دلایل محبوبیت این پیام رسان قابلیت‌های متعدد آن است؛ به گونه‌ای که کاربران با هر به‌روزرسانی به ویژگی‌های جدیدی دسترسی پیدا خواهند کرد. مشاهده پیام تلگرام بدون سین کردن نیز یکی از قابلیت‌های جدید این پیام رسان به شمار می‌رود؛ ترفندی که برخی از کاربران از آن اطلاعی ندارند. در ادامه شما را با این قابلیت ویژه آشنا خواهیم کرد.

نحوه مشاهده پیام تلگرام بدون سین کردن

افرادی که قصد دارند پیام تلگرامی مخاطب خود را بدون سین کردن (تیک دوم برای خوانده شدن) مشاهده کنند، کافی است ابتدا با انگشت خود عکس پروفایل آن مخاطب را لمس کرده و چند ثانیه آن را نگه دارید؛ با این کار صفحه چت (گفتگو) آن مخاطب به صورت نیمه باز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید پیام مخاطب مورد نظر خود را بدون این که تیک دوم زده شود مشاهده کنید.

پیام تلگرام بدون سین کردن

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، ما به کمک این ترفند پیام مخاطب مورد نظر را در صفحه نیمه باز شده مشاهده کردیم و پس از مشاهده، تیک دوم برای آن پیام ثبت نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ایده خیلی خوبیه مخصوصا واسه کسایی که تازه با هم قهر کردن

  2. خسته نباشین خیلی مورد پیچیده ای بود و ما بلد نبودیم !!!!
    توی تلگرام ایکس در کنار نمایش دادن میشه اسکرول هم کرد که اون میتونه کاربردی تر باشه

  3. حالت روح بزن سین نمیخوره این کارا چیه😑

  4. آره واقعا عملی بود